Archief - [TK] Tekenfilms ( video)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smile and die

Legacy Member
Bij deze verkoop ik een reeks tekenfilms, allemaal op videocasette:
- Bambi
- Assepoester
- Aladdin
- Belle en het Beest
- Peter Pan
- Tarzan
- Jungle Book
- 101 Dalmatiers
- Lion King 2 :Simba's Pride
- Lucky Luke - Billy the kid
- Bobobobs
- De ongelofelijke reis 2 - verdwaald in san francisco ( geen tekenfilm)
- Mickey's Kerstfeest
- Balto
- De ongelofelijke reis - the incredible journey ( geen tekenfilm)

Bieden kan per video, een bod op meerdere videos heeft natuurlijk voorrang.

mvg

smile and die

Legacy Member
niemand interesse in videotapes?
voor z'n kindjes ofzo? :)
allemaal prima in orde...
5€ per film, allemaal originele video's, meeste van disney.

RaGeR

Legacy Member
5€ per film is veeeeel te veel. Daar hebde al bijna de dvd voor.
Ge gaat blij mogen zijn als ge aan 1€ kwijt geraakt (als ge ze al kwijtgeraakt)

longpatje

Legacy Member
ik had er ook nog een stuk of 60 van Walt Disney,
zijn allemaal naar het containerpark, ettelijke malen aangeboden op ebay, yez, ... aan 1 euro het stuk en nog niet kwijtgeraakt :-)
Jammer, maar iedereen wil blijkbaar de dvd's met de extra's

smile and die

Legacy Member
ow, ja,ik had er eigenlijk totaal geen idee van wat ze nog waard waren
ik dacht dat ze in de winkel nieuw toch nog minstens 10-15€ kosten, of ben ik zo fout?
deze zijn eigenlijk zo goed als nieuw, maar jullie zullen wel gelijk hebben
tegenwoordig is het allemaal dvd :)

Arifiene

Legacy Member
Videos van Walt Disney worden niet meer gemaakt, enkel nog DVD. De klassiekers (op DVD) zoals Assepoester hebde al vanaf 7,99.
Ik zou het persoonlijk als lot aanbieden of desnoods bij de kringloopwinkel afgeven ofzo.

smile and die

Legacy Member
dank je voor de info arifiene
wrs zal ik ze hier gewoon thuis laten liggen, je weet maar nooit of ik iemand van de familie er blij mee kan maken.

smile and die

Legacy Member
sorry, dat is iets te weinig. Ik denk dat men moeder ze dan liever houdt om ofwel in de kleuterklas te laten zien ofwel voor de kindjes van de familie.

Icanus

Legacy Member
voor hoeveel zou je ze laten gaan? ik wil een goedkoop kado voor m'n neefje van 3...

smile and die

Legacy Member
Aangezien ik er toch nooit het verwachte bod van zal krijgen veronderstel ik dat ik ze niet weg doe. Als ik ze maxiumum voor 1€ /stuk wegkrijg kan ik ze beter bijhouden en er kindjes van de familie plezier meedoen. Je mag natuurlijk een bod doen op enkele video's, je hoeft daarvoor niet te bieden op heel de reeks. Maar enkel bij een goed bod zal ik dit overwegen.

Mvg

Grike

Legacy Member
Je zal beter af zijn ze gewoon bij te houden. Ik heb niet zo lang geleden hier 80 video's gekocht + een 20tal opgenomen videos voor 20€

elmo1

Legacy Member
ik heb die van ons hier naar de snuffelmarkt gebracht
en daar verkopen ze die voor 1 euro per stuk waar ge dan nog 60 cent van overhoud
is beter dan niks he anders was het ook containerpark

smile and die

Legacy Member
@ Grike ik denk dat ik ze idd ga bijhouden
@ elmo1 60 cent is heel weinig ja, dan denk ik dat ik ze gewoon hou voor de kleine kindjes in de familie, dan maak je ook nog iemand gelukkig :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan