silmans
Legacy Member
Ik verkoop mijn SYNQ SMX 2 omdat ik reeds in het bezit ben van een nieuw mengpaneel.
De SMX2 verkeerd in absolute nieuwstaat daar het bijna niet gebruikt is, nooit buitenshuis geweest is en in een rookvrije kamer gestaan heeft waar het altijd afgedekt is geweest wanneer het toestel niet in gebruik was.
Het toestel is aangekocht in de lente van 2008 en er is dus nog garantie op.
Indien interesse of meer informatie gewenst laat gerust iets weten via [email protected]
Prijs is overeen te komen
De SMX2 verkeerd in absolute nieuwstaat daar het bijna niet gebruikt is, nooit buitenshuis geweest is en in een rookvrije kamer gestaan heeft waar het altijd afgedekt is geweest wanneer het toestel niet in gebruik was.
Het toestel is aangekocht in de lente van 2008 en er is dus nog garantie op.
Indien interesse of meer informatie gewenst laat gerust iets weten via [email protected]
Prijs is overeen te komen
)