[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
ik heb dit toestel al enkele keren te koop aangeboden maar nooit veel interesse gezien. Daarom een allerlaatste keer en aan volgende voorwaarde:
info: http://www.diskidee.be/2004/06/15/beeld-en-geluid-versturen-via-het-stopcontact/5086
Waarom doe je het weg? We hebben PS3 en die kan ook als media center gebruikt worden.
Wete gij wel wat dat dat kost? Bij aankoop veel te veel: 350 €
En nu? Als je het komt afhalen mag de minimumprijs starten bij 10 € of koffiebonen voor in ons cappucino machine.
Ik ben van Herdersem (deelgemeente van Aalst).
mvg,
Michaël
ik heb dit toestel al enkele keren te koop aangeboden maar nooit veel interesse gezien. Daarom een allerlaatste keer en aan volgende voorwaarde:
info: http://www.diskidee.be/2004/06/15/beeld-en-geluid-versturen-via-het-stopcontact/5086
Waarom doe je het weg? We hebben PS3 en die kan ook als media center gebruikt worden.
Wete gij wel wat dat dat kost? Bij aankoop veel te veel: 350 €
En nu? Als je het komt afhalen mag de minimumprijs starten bij 10 € of koffiebonen voor in ons cappucino machine.
Ik ben van Herdersem (deelgemeente van Aalst).
mvg,
Michaël