Archief - [TK] Surround systeem Kenwood incl Speakers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djdavy

Legacy Member
Bevat :

Kenwood Versterker KRF - V5030D Audio Video Surround Receiver

DolbyDigital;
5x 80Watts;
RDS tuner;
DVD-compatible remote control;
3x composite video inputs;
2x composite video output;
2x coaxialdigital inputs;
1x optical digital input;
4x stereo audio inputs;
1x turntable input;
3x stereo audio outputs;
1x subwoofer output;
5.1-channel input;
AM/FM antenna inputs; Kenwood system remote jack


http://koti.mbnet.fi/slash80/kuvia/kenwood.jpg

Kenwood Luidsprekers, zwarte kleur, houten uitvoering
6 stuks (L/R voor, L/R achter, Midden, Subwoofer)
De exacte wattage zet ik straks online

Surroundsysteem nooit echt optimaal kunnen gebruiken wegens te weinig plaats in appartement. Bijgevolg ... weinig speeluren. Ouderdom ? Ongeveer een jaar of 3 (daarvan misschien 100 uur gebruikt jammer genoeg)
Doos en factuur zijn er jammer genoeg niet meer bij.
Vrij te testen uiteraard.

Foto's zijn verkrijgbaar ! Vanavond neem ik foto's. Stuur me een mailtje [email protected] als je er wenst.

Weg wegens plaatsgebrek.
Niet echt een prijs in gedachten. Doe me een GOED voorstel.
Enkel af te halen wegens te zwaar en te fragile!
Geen ruilacties .. enkel cash !

djdavy

Legacy Member
Heb ik niet echt. Bij een goed bod .. meteen verkocht !
Sorry als ik niet direct kan reageren. Probleem met internetverbinding. Morgen komt de telenettechnieker langs.

Rimpel

Legacy Member
een richtprijs zou echt helpen want ik zoek eigenlijk wel zoiets maar ik ben niet erg thuis in dat soort zaken dus 'k heb geen idee wat ik erop moet plakken.

edit: beetje rondgesurft op 2e handsfora: startbodje van €50

djdavy

Legacy Member
Bod genoteerd maar te weinig volgens mij. Zeker omdat er speakers bijzitten.
Op marktplaats zie ik al een bod van €70 staat op de versterker alleen.
Ik laat het dus nog open :)

Minelab

Legacy Member
geen zin om te antwoorden? was dat degene die op ebay stond?

djdavy

Legacy Member
Geen zin ? Ben juist online. Internet ligt hier weer meer plat van wa anders.
Heb intussen een bod van 150 euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan