Archief - [TK] Subwooferset voor in de auto (Helix sub - Audio system amp combo)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

technix

Legacy Member
Wat? Subwooferset voor in de wagen.

Belangrijkste kenmeren:
-Degelijke Duitse merken.
-vrij kleine omvang
-hoog vermogen (sub 600wrms en versterker 500wrms load in deze configuratie)
- speelt luid en vooral zuiver high end
- perfecte staat, weg wegens firmawagen.

fotos:

http://users.telenet.be/beezer/tekoop/ice/bass1.JPG
http://users.telenet.be/beezer/tekoop/ice/bass2.JPG
http://users.telenet.be/beezer/tekoop/ice/bass3.JPG
http://users.telenet.be/beezer/tekoop/ice/bass4.JPG

de versterker:
Audio System Twister F2 300
nieuwprijs 300 euro

De versterker is actief gekoeld. De ventilator is temperatuurgeregeld en begint bij 40 graden Celcius te draaien op 2000 tpm, tot 4650 tpm op 70 graden.

Technische specificaties:
Vermogen:
2 x 150 Watt RMS op 4 ohm
2 x 240 Watt RMS op 2 ohm
2 x 370 watt RMS op 1 ohm
1 x 500 Watt RMS gebrugd op 4 ohm
1 x 750 Watt RMS gebrugd op 2 ohm
Lowpass regelbaar tussen 45 - 300 Hz.
Highpass regelbaar tussen 20 - 150 Hz
Frequentiebereik: 10 - 165.000 Hz
Signaal/Ruis verhouding bij 90% vermogen 10Hz - 22KHz: 103 dB
Dempingsfactor: > 400
Gevoeligheid: 0.17 - 4.3 Volt
Afmetingen: 220x320x50


De subwoofer:
Helix HXS 1206 MK2 2X6Ohm spoelen 600wrms (2X300wrms)
nieuwprijs: 270 euro

Kist:
35 liter closed
92cmX18cmX36cm
18mm dik mdf hout
interne bracings
bekleed met fijne zwarte veloers stof
plat en laag desgin: past in de meeste koffers tussen de veerpoten zodat ze niet beweegt tijdens het rijden. Verankeren is dus niet nodig + op de platte kant neemt ze niet veel plaats in beslag.

nieuwprijs 570 euro + materiaal is 600 euro.

Mag weg voor 250 euro

technix

Legacy Member
-=Spyder.LA=- zei:
steeds geen antwoord op pm

add me op msn . [email protected]
bod nr vraagprijs 250euro

Ik heb je net geantwoord op je pm...

bod 250 euro aanvaard. Vraagrpijs is bereikt.
ik heb je ook geadd op msn. Let wel op: Ik zit niet echt veel op msn.

HansP

Legacy Member
mense die altijd ma te weinig biede , nu hedde een superset gemist voor een meer als schappelijke prijs !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan