Pekingeend
Legacy Member
Ik verkoop mijn oude gsm wegens de aankoop van een nieuw toestel.
Ik heb het toestel eind februari 2006 aangekocht dus je hebt nog garantie tot eind februari 2008. Ik heb €109 betaald voor het toestel en zou er nu minimum €20 voor willen krijgen.
De aankoopfactuur wordt meegeleverd bij verkoop.
Het toestel werkt nog goed en ook de batterij gaat (bij normaal gebruik) nog 5 dagen mee.
Het toestel kan eventueel afgehaald worden in de buurt van Evergem.
Startprijs: €20 + verzendkosten
Meeneemprijs: €30 + verzendkosten
Ik heb het toestel eind februari 2006 aangekocht dus je hebt nog garantie tot eind februari 2008. Ik heb €109 betaald voor het toestel en zou er nu minimum €20 voor willen krijgen.
De aankoopfactuur wordt meegeleverd bij verkoop.
Het toestel werkt nog goed en ook de batterij gaat (bij normaal gebruik) nog 5 dagen mee.
Het toestel kan eventueel afgehaald worden in de buurt van Evergem.
Startprijs: €20 + verzendkosten
Meeneemprijs: €30 + verzendkosten