Jedi M.S.
Legacy Member
Hierbij verkoop ik m'n Sony Ericsson W710i.
Deze is nieuw, enkel 1x uitgepakt.
Alle originele accessoires zitter er dus uiteraard bij, inclusief de factuur.
Er zit nog ongeveer een jaar en een half garantie op. Deze is aangekocht in het begin van het jaar.
Reden van verkoop: M'n vriendin haar bomma had een nieuwe gsm nodig, en in Belcompany hadden ze haar deze gsm verkocht. Zij kent niks van gsm's, ze zit in een rolstoel, en welke gsm hadden ze haar verkocht dat volgens hen de beste keus was? Een sport-gsm met een stappenteller en heel de reutemeteut
Het is er niet meer van gekomen om hem binnen de termijn van 2 weken terug te brengen, en tot nu toe heeft deze steeds verpakt in haar kast gestaan.
Hij is dus nooit gebruikt geweest.
Nieuwprijs was €159, en aangezien ik dit model nergens meer kan vinden op internet ga ik uit van deze nieuwprijs.
Bieden vanaf €50
Meeneemprijs: €80 (helft van de nieuwprijs)
Verzending is mogelijk. Ik woon in Oostende, afhalen is mogelijk, brengen is ook mogelijk indien wondende te Oostende.
Over de prijs valt te discussiëren indien iemand hem onterecht vindt !
Deze is nieuw, enkel 1x uitgepakt.
Alle originele accessoires zitter er dus uiteraard bij, inclusief de factuur.
Er zit nog ongeveer een jaar en een half garantie op. Deze is aangekocht in het begin van het jaar.
Reden van verkoop: M'n vriendin haar bomma had een nieuwe gsm nodig, en in Belcompany hadden ze haar deze gsm verkocht. Zij kent niks van gsm's, ze zit in een rolstoel, en welke gsm hadden ze haar verkocht dat volgens hen de beste keus was? Een sport-gsm met een stappenteller en heel de reutemeteut

Het is er niet meer van gekomen om hem binnen de termijn van 2 weken terug te brengen, en tot nu toe heeft deze steeds verpakt in haar kast gestaan.
Hij is dus nooit gebruikt geweest.
Nieuwprijs was €159, en aangezien ik dit model nergens meer kan vinden op internet ga ik uit van deze nieuwprijs.
Bieden vanaf €50
Meeneemprijs: €80 (helft van de nieuwprijs)
Verzending is mogelijk. Ik woon in Oostende, afhalen is mogelijk, brengen is ook mogelijk indien wondende te Oostende.
Over de prijs valt te discussiëren indien iemand hem onterecht vindt !


Echt waar, letterlijk nog nooit gebruikt.