Jedi M.S.
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop m'n Sony Ericsson W300i en W810i, beide de black editions.
De W300i is een paar dagen oud, de W810i is een week oud.
Beide hebben niets van gebruikerssporen, en ze komen alletwee met 2 jaar garantie.
Alles is aanwezig bij beide GSM's (factuur, doos, handleiding, CD, lader, batterij, in-ears + rubberen vervangingsdelen, 3.5mm jack adapter, USB kabel)
De W300i komt met een 256mb Memory Stick Micro, de W810i met een 512mb Memory Stick Pro Duo.
De W300i is aangekocht in een Music Pack van Mobistar. Dit wil zeggen dat er een Simcard van mobistar bijzit met 5 euro belwaarde, ongebruikt.
Aankoopprijs W300i: 129 euro
Aankoopprijs W810i: 199 euro
Minimumprijs W300i: 100 euro
Minimumprijs W810i: 150 euro
Startboden zijn vrij, maar ik behoud mij het recht te weigeren indien een bod mij niet aanstaat.
Ik ben van Gistel, dichtbij Oostende (West-Vlaanderen). Opzenden is mogelijk op kosten en risico van de koper.
Ik ruil niet tegen andere GSM's, aangezien ik al een andere GSM heb.
Ik verkoop m'n Sony Ericsson W300i en W810i, beide de black editions.
De W300i is een paar dagen oud, de W810i is een week oud.
Beide hebben niets van gebruikerssporen, en ze komen alletwee met 2 jaar garantie.
Alles is aanwezig bij beide GSM's (factuur, doos, handleiding, CD, lader, batterij, in-ears + rubberen vervangingsdelen, 3.5mm jack adapter, USB kabel)
De W300i komt met een 256mb Memory Stick Micro, de W810i met een 512mb Memory Stick Pro Duo.
De W300i is aangekocht in een Music Pack van Mobistar. Dit wil zeggen dat er een Simcard van mobistar bijzit met 5 euro belwaarde, ongebruikt.
Aankoopprijs W300i: 129 euro
Aankoopprijs W810i: 199 euro
Minimumprijs W300i: 100 euro
Minimumprijs W810i: 150 euro
Startboden zijn vrij, maar ik behoud mij het recht te weigeren indien een bod mij niet aanstaat.
Ik ben van Gistel, dichtbij Oostende (West-Vlaanderen). Opzenden is mogelijk op kosten en risico van de koper.
Ik ruil niet tegen andere GSM's, aangezien ik al een andere GSM heb.
