Soils
Legacy Member
Met alle toebehoren zo als in winkel met gebruikssporen toetjes beetje geschuurd. beetje krassen op scherm maar zeker niks ernstigs.
MET DEFECT ! het aanraakscherm werkt niet meer, maar deze gsm valt nog onder garantie ( maar heb geld nodig en kan niet wachten op dit daarmee deze verkoop)
Aangekocht bij pixmania btw.
De gsm werkt nog perfect voor de rest, is veel voorkomend bij dit model.
De garantie verloopt EIND maart.
Minimum : 60€ !!
Meeneem : 80€ !!
Enkel en alleen af te halen in limburg, Bilzen.
MET DEFECT ! het aanraakscherm werkt niet meer, maar deze gsm valt nog onder garantie ( maar heb geld nodig en kan niet wachten op dit daarmee deze verkoop)
Aangekocht bij pixmania btw.
De gsm werkt nog perfect voor de rest, is veel voorkomend bij dit model.
De garantie verloopt EIND maart.
Minimum : 60€ !!
Meeneem : 80€ !!
Enkel en alleen af te halen in limburg, Bilzen.
