kinkje
Legacy Member
Hello,
ik heb hier nog een Sony Ericsson K550i liggen. De gsm heeft hoogstens een uurtje aangestaan om even te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ligt hier nu al 3 maanden in de kast. De gsm is uiteraard in perfecte nieuwstaat. Hij is aangekocht op 30-07-2007 in de Mobistarwinkel te Hasselt. Er zit uiteraard geen simlock op en er staat ook niks van Mobistarsoftware op.
Wat krijg je erbij?
-Gsm
-Lader
-USB-kabel
-Oortjes
-PC-software
-Boekjes
-Doos
-FACTUUR
Foto's
1
2
3
Meeneemprijs: 120 euro exclusief
Mvg
ik heb hier nog een Sony Ericsson K550i liggen. De gsm heeft hoogstens een uurtje aangestaan om even te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ligt hier nu al 3 maanden in de kast. De gsm is uiteraard in perfecte nieuwstaat. Hij is aangekocht op 30-07-2007 in de Mobistarwinkel te Hasselt. Er zit uiteraard geen simlock op en er staat ook niks van Mobistarsoftware op.
Wat krijg je erbij?
-Gsm
-Lader
-USB-kabel
-Oortjes
-PC-software
-Boekjes
-Doos
-FACTUUR
Foto's
1
2
3
Meeneemprijs: 120 euro exclusief
Mvg



