Chalk
Legacy Member
Sony Ericsson K510i: http://www.mp3.sk/images/sony_ericsson_k510i.jpg
*Het scherm is een beetje wazig (in de zak zit sporen dus)
* GEEN diepe krassen
*Het "Links-Rechts-Boven-Onder" werkt soms iets minder ( ENKEL naar boven ! ) In een smsbericht werkt het niet, maar bv ergens anders in het menu vaak wel...
*Waarom laat ik dit niet zelf repareren? -> dan heb ik geen gsm meer...
//// Als je echt wilt dat ik hem laat maken dan kan ik dit wel laten doen !
Waarom verkoop ik hem?:
* Ik heb dit fototoestel/camera/geluid helemaal niet nodig..
Wat kan ermee: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/k510i?cc=nl&lc=nl
Wat krijg je?:
*Gsm
*Oplader
*2liedjes (Kaiser Chiefs - Everyday I love you less and less EN Larsson - overrated overstimated
*Garantiebewijs/Aankoopbewijs zodat je gratis kan laten repareren in the phone house
Aankoop prijs: €120
Startprijs: €45 EXCL.
Afhalen kan natuurlijk ook. (staat ook op Tones)
*Het scherm is een beetje wazig (in de zak zit sporen dus)
* GEEN diepe krassen
*Het "Links-Rechts-Boven-Onder" werkt soms iets minder ( ENKEL naar boven ! ) In een smsbericht werkt het niet, maar bv ergens anders in het menu vaak wel...
*Waarom laat ik dit niet zelf repareren? -> dan heb ik geen gsm meer...
//// Als je echt wilt dat ik hem laat maken dan kan ik dit wel laten doen !
Waarom verkoop ik hem?:
* Ik heb dit fototoestel/camera/geluid helemaal niet nodig..
Wat kan ermee: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/k510i?cc=nl&lc=nl
Wat krijg je?:
*Gsm
*Oplader
*2liedjes (Kaiser Chiefs - Everyday I love you less and less EN Larsson - overrated overstimated
*Garantiebewijs/Aankoopbewijs zodat je gratis kan laten repareren in the phone house
Aankoop prijs: €120
Startprijs: €45 EXCL.
Afhalen kan natuurlijk ook. (staat ook op Tones)
