Archief - [TK]- Sony Ericsson K510i vanaf 1euro.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hekje#

Legacy Member
Hallo,

Te koop:

2 maanden oude SonyEricsson K510i (aangekocht in st-truiden op 13 / 08 / 2007

- Kleine valbeschadiging linksbovenaan aan de gsm
- De rechterknopjes (3,6,9 kraken een beetje harder als de rest, maar werken wel nog alle 3 perfect)
- Voor de rest is GSM in uitstekende staat
- Aankoopbewijs (factuur) is kwijtgeraakt.
- Doosje, handleiding, oplader, usb-kabel allemaal noga anwezig en in perfecte staat
- gaat weg omdat ik niet graag werk met een SE, ik schakel terug over naar Samsung

Bieden kan vanaf 1euro!

Verzending op kosten/risico van de koper (verzendingskosten bedragen 6euro).

Ik behoud me het recht van te verkopen als de prijs mij niet aanstaat !

Mvg

Foirzie

Legacy Member
Cirja zei:
Bieden kan vanaf 1euro!

Ik behoud me het recht van te verkopen als de prijs mij niet aanstaat !


Sterke verkoopstechniek!

ach ja: bod 7 euro incl

Hekje#

Legacy Member
Ik denk dat ik nog altijd zelf kies welke verkoopstechniek ik gebruik?

En het is niet alsof ik nog 80 euro ervoor wil ze..
Om eerlijk te zijn ik heb hier al veel vaker deze techniek gezien, dus ga jij ook in al die threads schrijven: 'sterke verkoopstechniek' ?

Kvind het nogal logisch dat ik die gsm pas wegdoe, als het bod mij aanstaat? en niet voor bv 20 euro? Aangezien de nieuwprijs nog altijd 100 euro bedraagt en de gsm in zeer goede staat is?

Achja als je nog meer commentaar hebt mag je het hier altijd vermelden, maar dan ist report, Crew member of niet.

Foirzie

Legacy Member
Wauw, direct in de aanval...
Waarom neem je mijn respons meteen als sarcastisch op?
Ik heb je niet beledigd, ik heb je topic niet afgebroken, ik heb gewoon wat gelachen met de combinatie van 'bieden vanaf 1 euro' en 'ik verkoop hem pas als de prijs mij aanstaat'.
Report nu maar...

Crew member of niet.
En wat heeft dat er nu weer mee te maken. :wtf:

SIO

Legacy Member
el_jello zei:
Wauw, direct in de aanval...
Waarom neem je mijn respons meteen als sarcastisch op?
Ik heb je niet beledigd, ik heb je topic niet afgebroken, ik heb gewoon wat gelachen met de combinatie van 'bieden vanaf 1 euro' en 'ik verkoop hem pas als de prijs mij aanstaat'.
Report nu maar...


En wat heeft dat er nu weer mee te maken. :wtf:
:offtopic: u got a point :oink:

bikkerss

Legacy Member
hoe is de staat van de batterij ?
heb je foto's zodat de schade gezien kan worden ?

Hekje#

Legacy Member
batterij gaat nog min 4 dagen mee
foto kan genomen worden indien echte interesse !

bikkerss

Legacy Member
het is moeilijk te zeggen of ik interesse heb, als je geen foto' s post he
volgens de website zou de standby tijd ruim 15 dagen moeten zijn, ben je zeker dat die batterij na een maand al zo verminderd is?

Hekje#

Legacy Member
Sorry maar wat op de sites staat is volgens mij allemaal zever. Die standby kan volgens mij alleen maar kloppen als je na het opladen van je gsm je gsm helemaal niet meer aanraakt.

Mijn gsm heeft echt nooit 15 dagen meegegaan. Op dit moment is er nog een minimum van 4 dagen met zeer intensief gebruik (min 50 berichten per dag en toch wel min een half uur bellen).
Natuurlijk als je hem minder gebruikt zal hij ook langer meegaan.

Indien je na deze uitleg nog altijd interesse hebt zal ik zo snel mogelijk een digicam ofzo proberen te fixen en foto's posten, laat maar iets weten

Mvg

cir

D.S.

Legacy Member
Als je begint met een 'vanaf 1 euro' veiling is het de bedoeling dat je er een einddatum bij vermeld voor wanneer de veiling afloopt, anders kun je niet spreken van een '1 euro' veiling.

Hekje#

Legacy Member
Kzalt zo zeggen, onder de 35 gaat hij zeker niet weg :)

Einddatum vermeld ik niet, want ik wil niet verkopen voor een lage prijs, want deze gsm werkt gwn nog perfect (dus zou het stom zijn hem voor bijna niets weg te doen) en wacht ik gewoon tot de prijs mij aanstaat :)

vanic

Legacy Member
' tis nooit slecht om het formum reglement eens te lezen...

Voorwaarden voor het aanmaken van een goede en duidelijke thread.

1.) Specificaties van uw product al of niet via een link op de website van de makers.
2.) Vermelding aanwezigheid factuur.
3.) Vermelding van verkoop op andere plaatsen. (E-Bay niet toegelaten !!!)
4.) De verzendmethodes of/en afhaling.
5.) Een minimumprijs is verplicht, een meeneemprijs is aangeraden .
6.) Vermelding einduur van de verkoop .

en deze vind je hier
https://www.beyondgaming.be/forums

Hekje#

Legacy Member
Wat 'n zeikers hier

Ok,

Minimumprijs: 35 euro
Afsluitdatum: 12 oktober 2012 / of vroeger als de prijs mij aanstaat

content nu? :)

bikkerss

Legacy Member
ja ik heb nog interesse je mag die foto's posten
kun je er ook enkele posten die je met het toestel zelf hebt gemaakt
ps de intesse is er enkel indien dit snel kan afgehandeld worden als het me bevalt.

kibo

Legacy Member
Mss in het vervolg eens beter de regels lezen,
en je taalgebruik aanpassen,want beleefdheid is ver te zoeken.

Cirja zei:
Hallo,

Te koop:

2 maanden oude SonyEricsson K510i (aangekocht in st-truiden op 13 / 08 / 2007

Bieden kan vanaf 1euro!

Mvg
5.) De verkopers zijn verplicht om het object te verkopen als de minimumprijs is gehaald.


Cirja zei:
Kvind het nogal logisch dat ik die gsm pas wegdoe, als het bod mij aanstaat? en niet voor bv 20 euro? Aangezien de nieuwprijs nog altijd 100 euro bedraagt en de gsm in zeer goede staat is?

Achja als je nog meer commentaar hebt mag je het hier altijd vermelden, maar dan ist report, Crew member of niet.

Cirja zei:
Kzalt zo zeggen, onder de 35 gaat hij zeker niet weg :)

Einddatum vermeld ik niet, want ik wil niet verkopen voor een lage prijs, want deze gsm werkt gwn nog perfect (dus zou het stom zijn hem voor bijna niets weg te doen) en wacht ik gewoon tot de prijs mij aanstaat :)

Dit had je beter vermeld bij u eerste post,voor onnodige discussies te vermijden

Cirja zei:
Wat 'n zeikers hier

Ok,

Minimumprijs: 35 euro
Afsluitdatum: 12 oktober 2012 / of vroeger als de prijs mij aanstaat

content nu? :)
3.) Ongewenste replies, zoals flame en spam, worden niet getolereerd. Degenen die dit doen krijgen een sanctie.

* Een meeneemprijs moet er van in het begin instaan, nadien wordt deze niet meer toegelaten , een gerechtigde negatieve itrader kan dus het gevolg zijn.
* Het is tevens ten strengste verboden om meeneemprijzen en het einduur nadien nog te veranderen !

Een thread laten we niet openstaan tot 2012:lol:

Thread closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan