Hekje#
Legacy Member
Hallo,
Te koop:
2 maanden oude SonyEricsson K510i (aangekocht in st-truiden op 13 / 08 / 2007
- Kleine valbeschadiging linksbovenaan aan de gsm
- De rechterknopjes (3,6,9 kraken een beetje harder als de rest, maar werken wel nog alle 3 perfect)
- Voor de rest is GSM in uitstekende staat
- Aankoopbewijs (factuur) is kwijtgeraakt.
- Doosje, handleiding, oplader, usb-kabel allemaal noga anwezig en in perfecte staat
- gaat weg omdat ik niet graag werk met een SE, ik schakel terug over naar Samsung
Bieden kan vanaf 1euro!
Verzending op kosten/risico van de koper (verzendingskosten bedragen 6euro).
Ik behoud me het recht van te verkopen als de prijs mij niet aanstaat !
Mvg
Te koop:
2 maanden oude SonyEricsson K510i (aangekocht in st-truiden op 13 / 08 / 2007
- Kleine valbeschadiging linksbovenaan aan de gsm
- De rechterknopjes (3,6,9 kraken een beetje harder als de rest, maar werken wel nog alle 3 perfect)
- Voor de rest is GSM in uitstekende staat
- Aankoopbewijs (factuur) is kwijtgeraakt.
- Doosje, handleiding, oplader, usb-kabel allemaal noga anwezig en in perfecte staat
- gaat weg omdat ik niet graag werk met een SE, ik schakel terug over naar Samsung
Bieden kan vanaf 1euro!
Verzending op kosten/risico van de koper (verzendingskosten bedragen 6euro).
Ik behoud me het recht van te verkopen als de prijs mij niet aanstaat !
Mvg

u got a point 
