Archief - [TK] Sony Cybershot DSC-T5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Viggo

Legacy Member
http://www.sony.be/view/ShowProduct...eType=Main&category=DCC+Digital+Still+Cameras

Het gaat dus over deze digitale fotocamera.
Tis dus de zilvere versie, zoals op de link).
De originele verpakking heb ik niet meer,factuur ook jammergenoeg niet meer. (ma de garantie loopt via sony zelf).
Is aangekocht geweest in begin 2006.
Der zit zo'n polsbandje aan, de originele batterij en de lader bij(om op te laden dus, duuuuuh...). En dan nog de USB-kabel om aan PC of TV aan te sluiten (of aan zo'n fotoprinter).
Geen enkele kras op het schermpje, geen dode of luie pixels en dus in perfecte staat!

Reden van verkoop is omdak een nieuwe gekocht heb (ook ne Cybershot), ma dan ne Full HD 1080p.

Vo de rest ben ik zelf zeer content geweest ervan, trekt schone zuivere fotokes!

Fotokes kan ik u doorsturen via mail indien nodig!
Ge moe ma iets laten weten.

Bieden vanaf: € 125(excl.)
Meeneemprijs: € 200(excl.)


:bow: Greetz & let the bidding begin:bow:

Fishie

Legacy Member
OT Is wel grappig natuurlijk he, deze camera is MEER dan 1080p.

1080p is maar 2 megapixel, deze is 5.1mp dus Sony gebruikt hun marketing kracht om dezelfde cameras met hogere res output via de camera naar TV te verkopen voor meer geld dan ze waard zijn want tis gewoon een firmware verandering op hun oude cameras.

ezbee

Legacy Member
Voor bewegende beelden schieten die camera's ver van 5 of 2 megapixels - uit de specs: "Formaat bewegende beelden (MPEG VX Fine, 640x480, 30 fps)"

En dat is waar die full hd van die zijn nieuwe cam verbetering op brengt vermoed ik, eigenlijk niet zo grappig toch? Free up!

Fishie

Legacy Member
ezbee zei:
Voor bewegende beelden schieten die camera's ver van 5 of 2 megapixels - uit de specs: "Formaat bewegende beelden (MPEG VX Fine, 640x480, 30 fps)"

En dat is waar die full hd van die zijn nieuwe cam verbetering op brengt vermoed ik, eigenlijk niet zo grappig toch? Free up!


Nope, die toestellen kunnen echt nie filmen in 1080p, de video output is 1080p zodat je de fotos in 2mp kan zien op een hi def TV.
Thats all.

Anyways, another free up :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan