Archief - [TK] Set Pioneer CS-9070 220W boxen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ALCgLoki

Legacy Member
Ik heb een set Pioneer CS-9070 speakers staan die ik niet gebruik.
Dit komt omdat ik momenteel volledig digitaal aan het gaan ben.
(media center pc, surround set, ...)

Pioneer CS-9070 worden niet meer gemaakt. Ze zijn een 5tal jaar oud.
Wel worden de lagere modellen nog gemaakt, de 3070, 5070 en 7070.

De 9070 was het zwaarste model uit deze productlijn van Pioneer.
Hieronder staan de specificaties ervan. Spijtig genoeg is er op de pioneersite geen link meer te vinden naar deze speakers.
Frontspeaker - 3 Way/Bassreflex - 220 Watt - 33-20000 Hz - 8 Ohm - Foto.

De 9070's zijn een hele goede speakerset waar ik veel plezier aan heb gehad. De geluidskwaliteit is heel goed en ik heb ze nooit zò luid gekregen dat er vervorming optrad. Ze zijn in een goede staat en zonder enig mankement. Nieuwprijs was rond de 150 euro per speaker. Een 7070 kost momenteel om en bij de 105 euro per speaker.

De speakers worden alleen in set verkocht, niet apart.
Vraagprijs: € 120
Meeneemprijs: € 160

Je kan de speakers afhalen in Gentbrugge bij Gent.
Verzending is nogal moeilijk haalbaar...
Ze brengen valt te bespreken, afhankelijk van uw prijs en ligging...

Lumi

Legacy Member
Hey, kheb een vraagje, die uitgang achteraan, wat is dat?
Ik heb zo'n surround set waar mijn fronts en mid tekort zijn.
Zou ik deze kunnen aansluiten als fronts? de uitgang vanuit mijn woofer is zo'n fijn Rood/Zwart kabeltje. Maw, hebben die speakers zo'n zwart/rood ingang achteraan??

ALCgLoki

Legacy Member
@ Lumi: De speakers beschikken inderdaad over een uitgang met een zwart en rood kabeltje.

@ Gamer: Als jij de kosten voor je neemt is verzenden geen probleem voor me. Twee zulke grote dozen vinden zal wel iets anders zijn.

janj.

Legacy Member
ALCgLoki zei:
Ik heb een set Pioneer CS-9070 speakers staan die ik niet gebruik.
Dit komt omdat ik momenteel volledig digitaal aan het gaan ben.
(media center pc, surround set, ...)

Pioneer CS-9070 worden niet meer gemaakt. Ze zijn een 5tal jaar oud.
Wel worden de lagere modellen nog gemaakt, de 3070, 5070 en 7070.

De 9070 was het zwaarste model uit deze productlijn van Pioneer.
Hieronder staan de specificaties ervan. Spijtig genoeg is er op de pioneersite geen link meer te vinden naar deze speakers.
Frontspeaker - 3 Way/Bassreflex - 220 Watt - 33-20000 Hz - 8 Ohm - Foto.

De 9070's zijn een hele goede speakerset waar ik veel plezier aan heb gehad. De geluidskwaliteit is heel goed en ik heb ze nooit zò luid gekregen dat er vervorming optrad. Ze zijn in een goede staat en zonder enig mankement. Nieuwprijs was rond de 150 euro per speaker. Een 7070 kost momenteel om en bij de 105 euro per speaker.

De speakers worden alleen in set verkocht, niet apart.
Vraagprijs: € 120
Meeneemprijs: € 160

Je kan de speakers afhalen in Gentbrugge bij Gent.
Verzending is nogal moeilijk haalbaar...
Ze brengen valt te bespreken, afhankelijk van uw prijs en ligging...

ik ben wel geintereseert maar ik heb pioneer cs-5070 (140watt rms) nieuw gekocht voor 25euro per stuk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan