Archief - [TK] Sennheiser draadloze hoofdtelefoon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HashQ

Legacy Member
Het betreft een Sennheiser RS110 (http://www.sennheiser.be/belux/icm_fla.nsf/root/09917)

Product zit nog volledig in de verpakking met plastiek rond en komt nieuw van de winkel. Reden van verkoop is een lang verhaal dat ik beknopt kan toelichten.

Ik heb zelf al een jaar zo een toestel en gebruik dat dagelijks, op een dag moest ik op wat klein gasten van vrienden van mn moeder letten en 1 van die kinderen heeft mn hoofdtelefoon op de grond gesmeten. Die avond leek mijn hoofdtelefoon te ruisen en storing te hebben en ik heb dat aan die ouders laten weten waarop ze mij een nieuwe gekocht hebben. Alvorens mn oude weg te smijten heb ik het nog eens getest en het geruis was weg. De mijne werkt nu terug perfect en ik zit hier nog met die nieuwe (heb het die mensen laten weten en ze zeiden datk em mocht houden omdat het toch tenslotte hun kind was da mijn gerief op de grond gesmete had)

Bieden begint bij 40€ (nieuwprijs was 65€ in macro voor mij, correct me if im wrong)

linux

Legacy Member
sorry dat het onder uw minimumprijs is, maar bod 35 euro.

Mr.S

Legacy Member
Hoe lang is er nog garantie op of heb je geen aankoopbewijsje (wat in dit geval wel zou kunnen) ?

grts

HashQ

Legacy Member
Bod genoteerd
Prijs is wel Excl verzending

Goh, gezien die mensen da voor mij gekocht hebben heb ik zelf daar geen aankoopbewijs van en denk nie da die da zelf nog zullen hebben.

HashQ

Legacy Member
Meeneemprijs = 45€

Indien zondagavond om 22u niks meer geboden is, is de deal rond.

greetz

Aggr0

Legacy Member
heb er wel 40€ afgehaald voor over

zou zijn als cadeau voor grootvader, want die doet nog steeds met prehistorisch model zonder oorwatten... maar moet nog overleggen met ouders....

dit eig enkel als hij aansluitbaar is op tv via rood/wit audiokabel?

HashQ

Legacy Member
Het is een gewone zwarte audio kabel om aan te sluiten. Wat bedoel je met rood-witte kabel? Zijn dat die audio aansluitingen die al tamelijk verouderd zijn en zelden nog gebruikt worden op nieuwere toestellen?

In geval het zo 1 is blijft Linux de hoogste bieder

Aggr0

Legacy Member
is nog niks verouderd aan rood/witte audiokabel, deze is voor proffesionele audio zelfs het meest gebruikt, 3.5mm jack is gwn toegankelijker, maar bestaat al minstens even lang....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan