HashQ
Legacy Member
Het betreft een Sennheiser RS110 (http://www.sennheiser.be/belux/icm_fla.nsf/root/09917)
Product zit nog volledig in de verpakking met plastiek rond en komt nieuw van de winkel. Reden van verkoop is een lang verhaal dat ik beknopt kan toelichten.
Ik heb zelf al een jaar zo een toestel en gebruik dat dagelijks, op een dag moest ik op wat klein gasten van vrienden van mn moeder letten en 1 van die kinderen heeft mn hoofdtelefoon op de grond gesmeten. Die avond leek mijn hoofdtelefoon te ruisen en storing te hebben en ik heb dat aan die ouders laten weten waarop ze mij een nieuwe gekocht hebben. Alvorens mn oude weg te smijten heb ik het nog eens getest en het geruis was weg. De mijne werkt nu terug perfect en ik zit hier nog met die nieuwe (heb het die mensen laten weten en ze zeiden datk em mocht houden omdat het toch tenslotte hun kind was da mijn gerief op de grond gesmete had)
Bieden begint bij 40€ (nieuwprijs was 65€ in macro voor mij, correct me if im wrong)
Product zit nog volledig in de verpakking met plastiek rond en komt nieuw van de winkel. Reden van verkoop is een lang verhaal dat ik beknopt kan toelichten.
Ik heb zelf al een jaar zo een toestel en gebruik dat dagelijks, op een dag moest ik op wat klein gasten van vrienden van mn moeder letten en 1 van die kinderen heeft mn hoofdtelefoon op de grond gesmeten. Die avond leek mijn hoofdtelefoon te ruisen en storing te hebben en ik heb dat aan die ouders laten weten waarop ze mij een nieuwe gekocht hebben. Alvorens mn oude weg te smijten heb ik het nog eens getest en het geruis was weg. De mijne werkt nu terug perfect en ik zit hier nog met die nieuwe (heb het die mensen laten weten en ze zeiden datk em mocht houden omdat het toch tenslotte hun kind was da mijn gerief op de grond gesmete had)
Bieden begint bij 40€ (nieuwprijs was 65€ in macro voor mij, correct me if im wrong)