kwistenbiebel
Legacy Member
Ik verkoop de gsm van mijn vriendin omdat ze een andere heeft.
De gsm is een jaar oud en werkt nog prima, batterijduur is nog zeer goed.
Alles is eigenlijk in orde buiten een beetje afgebleekt aan de zijkanten.
Minimumprijs: 50€
Ik sluit af zondagavond om 22.00u
De gsm is een jaar oud en werkt nog prima, batterijduur is nog zeer goed.
Alles is eigenlijk in orde buiten een beetje afgebleekt aan de zijkanten.
Minimumprijs: 50€
Ik sluit af zondagavond om 22.00u
.