ArkantoS.NET
Legacy Member
Deze Sony Ericsson heeft nog garantie tot 7 april 2008, en heb ik hier ook via 9lives verkregen. Toestel verkeert dus nog in zeer goeie staat, maar mocht er iets aan schelen heb je natuurlijk altijd de garantie hé.
Wordt geleverd met alle accessoires: usb kabel, earphones, 1 GB Memorystick Micro, ... zoals het origineel in de doos kwam.
Enkele specs van het toestel:
- 2 MP camera
- W-serie: uitstekende MP3 functie dus!
- één van de dunste: 9 mm!
- 2de camera langs de voorkant
- één van de lichtste ook: 71gram
alle specs op een rijtje:
http://newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1ccfc1f
Het pakketje kan verzonden worden, kan worden afgehaald & geleverd (te Wevelgem, Kortrijk, Torhout, Brugge, ...), of gewoon afspreken is ook een mogelijkheid.
Minimumprijs: 200 eur (excl.)
De telefoon is van jou als er 24u na je bod niemand overgeboden heeft.
Happy bidding!
Wordt geleverd met alle accessoires: usb kabel, earphones, 1 GB Memorystick Micro, ... zoals het origineel in de doos kwam.
Enkele specs van het toestel:
- 2 MP camera
- W-serie: uitstekende MP3 functie dus!
- één van de dunste: 9 mm!
- 2de camera langs de voorkant
- één van de lichtste ook: 71gram
alle specs op een rijtje:
http://newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1ccfc1f
Het pakketje kan verzonden worden, kan worden afgehaald & geleverd (te Wevelgem, Kortrijk, Torhout, Brugge, ...), of gewoon afspreken is ook een mogelijkheid.
Minimumprijs: 200 eur (excl.)
De telefoon is van jou als er 24u na je bod niemand overgeboden heeft.
Happy bidding!
(ik heb het niet zo voor samsung
)