Archief - [TK] Samsung Star GT-S5230

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-RaZoR-

Legacy Member
Naar aanleiding van mijn aankoop van een full keyboard GSM heb ik besloten om mijn Samsung Star GT-S5230 van de hand te doen. Handig als een backup-toestel.

dit pakket bevat:
------------------------------------
Samsung Star zelf
Oplader
Kabeltje voor aan te sluiten op PC
Oortjes
CD-ROM met software
------------------------------------

Toestel zelf is nog geen jaar oud en heeft nog garantie tot 18 juni 2010. Factuur heb ik niet bijgekregen, wel een kasticket.

Het toestel heeft de gebruikelijke gebruikssporen, enkel wat krasjes op het touchscreen en de achterkant, maar dit is niet storend. Batterij gaat nog een dikke week mee met intensief gebruik, gewoon standby is dit een tweetal weken (dus als je niks ermee doet).

Foto's:

http://users.skynet.be/RaZoRakaSteevn/BILD0062.JPG
http://users.skynet.be/RaZoRakaSteevn/BILD0063.JPG
http://users.skynet.be/RaZoRakaSteevn/BILD0064.JPG

minimumprijs: 75 incl
meeneem: 85 incl

happy bidding!

edit: boekjes van het toestel heb ik niet meer..

Orchidius

Legacy Member
Je fotos zijn vreselijk out of focus, de "gebruikelijke gebruikssporen" zijn niet zichtbaar...

Verder is een meeneem van 95€ wat hoog gegrepen denk ik. Voor 5€ meer zijn er volledig nieuwe gesealde samsung stars te vinden. Met wat geluk ook de nieuwe versie met wifi.

Veel geluk met de verkoop.

-RaZoR-

Legacy Member
Orchidius zei:
Je fotos zijn vreselijk out of focus, de "gebruikelijke gebruikssporen" zijn niet zichtbaar...

Verder is een meeneem van 95€ wat hoog gegrepen denk ik. Voor 5€ meer zijn er volledig nieuwe gesealde samsung stars te vinden. Met wat geluk ook de nieuwe versie met wifi.

Veel geluk met de verkoop.


niet iedereen heeft er geld voor over om een camera te kopen waarmee ze supergedetailleerde foto's kunnen nemen hé :-) GSM mag trouwens altijd eerst eens uitgetest worden voor de effectieve verkoop.

meeneemprijs heb ik btw 10 euro verlaagd.

-RaZoR-

Legacy Member
thread mag toe, heb besloten om hem zelf te houden als reserveGSM, gezien er geen deftig bod komt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan