Svenno
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn E720.
In uitstekende staat op uitzondering dat er 2 scheurtjes zijn in het glas van de buitendisplay (Iemand heeft tege mij geschopt met een voetbal ter hoogte van mijn broekzak, waar dus mijn gsm zat
).
Dit heeft echter geen effect gehad op de functies van de gsm. Alles werkt nog perfect.
Gekocht op 07/2006, dozen(oortjes, oplader, etc..) en factuur(€169) zijn nog aanwezig, volgens mij is er dus nog garantie op maar het dekt in ieder geval geen valschade.
Wat de prijs betreft, heb ik totaal geen idee. Aangezien er in het Prijsschatingsforum ook niet geantwoord werd, moeten jullie maar een bod doen.
Staat ook op Kapaza.
http://images.kapaza.com/photoslarge/7500000/7592234.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/7500000/7592234_2.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/7500000/7592234_3.jpg
In uitstekende staat op uitzondering dat er 2 scheurtjes zijn in het glas van de buitendisplay (Iemand heeft tege mij geschopt met een voetbal ter hoogte van mijn broekzak, waar dus mijn gsm zat
).Dit heeft echter geen effect gehad op de functies van de gsm. Alles werkt nog perfect.
Gekocht op 07/2006, dozen(oortjes, oplader, etc..) en factuur(€169) zijn nog aanwezig, volgens mij is er dus nog garantie op maar het dekt in ieder geval geen valschade.
Wat de prijs betreft, heb ik totaal geen idee. Aangezien er in het Prijsschatingsforum ook niet geantwoord werd, moeten jullie maar een bod doen.
Staat ook op Kapaza.
http://images.kapaza.com/photoslarge/7500000/7592234.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/7500000/7592234_2.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/7500000/7592234_3.jpg