Annebel123
Legacy Member
Ik verkoop mijn Samsung SGH-D900i.
Het scherm heeft een verticale barst en is nog te vervangen. Voor de rest werkt de gsm nog prima. Hij is 3maanden in mijn bezit geweest dus veel gesleten heeft hij niet.
Waarom ik hem zelf niet heb laten maken:
Gebrek aan tijd en kon op dat moment totaal geen gsm missen (werk) en heb mij snel snel een nieuwe gekocht.
Bieden mag vanaf 40euro!
Het scherm heeft een verticale barst en is nog te vervangen. Voor de rest werkt de gsm nog prima. Hij is 3maanden in mijn bezit geweest dus veel gesleten heeft hij niet.
Waarom ik hem zelf niet heb laten maken:
Gebrek aan tijd en kon op dat moment totaal geen gsm missen (werk) en heb mij snel snel een nieuwe gekocht.
Bieden mag vanaf 40euro!

