G-UNIT #1
Legacy Member
Gisteren deze gsm gekocht voor ouders maar blijkbaar was het niet degene die ik moest meebrengen. Deze kan tegenwoordig dus niet meer omgeruild worden bij PhoneHouse en dus zit ik hier vast met dat toestel. Dus bij deze verkoop ik het.
Toestel koste 219€ en had er nog graag 200€ voor gehad als meeneemprijs.
Hieronder bieden heeft geen zin, toestel is voorzien van doos & alle accesoires uiteraard. En op de factuur ziet u de aankoopdatum, en dus dat het toestel maar één dag oud is.
Toestel koste 219€ en had er nog graag 200€ voor gehad als meeneemprijs.
Hieronder bieden heeft geen zin, toestel is voorzien van doos & alle accesoires uiteraard. En op de factuur ziet u de aankoopdatum, en dus dat het toestel maar één dag oud is.