Toetebie
Legacy Member
Het toestel is aangekocht op 18-08-2007 en komt met factuur.
Ik heb hem maar 1 maand gebruikt en is dus in perfecte staat.
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1d49cf2
min. is 80€ meeneem is 100€
Ben van Beveren.
Greetz
Ik heb hem maar 1 maand gebruikt en is dus in perfecte staat.
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1d49cf2
min. is 80€ meeneem is 100€
Ben van Beveren.
Greetz

