kloon
Legacy Member
Ik verkoop mijn E900
Aangekocht op 11-05-07 bij http://www.sergevandermaesen.be/
Alles wat in de doos zat zit er nog steeds bij
De gsm is in zeeeeer goede staat en gaat weg omdat ik een nieuwe op het oog heb
Voor details vd gsm zie http://www.smartphoneshop.be/product/26687/samsung-sgh-e900.html
Als het kan alleen afhalen aub of ergens afspreken als het niet te ver is
Meeneem prijs 125€
http://img167.imageshack.us/img167/6798/dsc2060qg9.jpg
http://img242.imageshack.us/img242/9536/dsc2064sl3.jpg
Vragen ? stel ze maar
Aangekocht op 11-05-07 bij http://www.sergevandermaesen.be/
Alles wat in de doos zat zit er nog steeds bij
De gsm is in zeeeeer goede staat en gaat weg omdat ik een nieuwe op het oog heb
Voor details vd gsm zie http://www.smartphoneshop.be/product/26687/samsung-sgh-e900.html
Als het kan alleen afhalen aub of ergens afspreken als het niet te ver is
Meeneem prijs 125€
http://img167.imageshack.us/img167/6798/dsc2060qg9.jpg
http://img242.imageshack.us/img242/9536/dsc2064sl3.jpg
Vragen ? stel ze maar
