[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn vriendin haar Samsung E420. De gsm ziet er perfect uit. Hij is eind juli aangekocht (specifieke datum volgt).
We hebben nog alles wat in doos zat (zelfs de plastiekjes).
http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/sgh_e420.asp
Huidige nieuwprijs is 129 € bij de belcompany.
http://site.belcompany.be/product.php?id=411
Reden van verkoop?
Mijn vriendin houdt meer van Nokia.
Ik ben van Aalst (versturen of afhalen is geen probleem).
minimumprijs: 70 €
Ik verkoop mijn vriendin haar Samsung E420. De gsm ziet er perfect uit. Hij is eind juli aangekocht (specifieke datum volgt).
We hebben nog alles wat in doos zat (zelfs de plastiekjes).
http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/sgh_e420.asp
Huidige nieuwprijs is 129 € bij de belcompany.
http://site.belcompany.be/product.php?id=411
Reden van verkoop?
Mijn vriendin houdt meer van Nokia.
Ik ben van Aalst (versturen of afhalen is geen probleem).
minimumprijs: 70 €