the meister
Legacy Member
Ik heb hier een samsung E 900 te koop. gaat weg wegens aankoop nieuwe nokia E50. Altijd content van de gsm geweest maar was tijd voor iets nieuw. Gsm is omtrent 1 jaar en 7 maand oud. heb alles nog qua doos, accesoires, ... factuur. heeft nog enkele maanden garantie. Altijd goed onderhouden geweest, wel wat gebruiktsporen zoals kleine krasjes maar vallen niet in zicht bij gebruik dus.
had er graag toch nog 100€ voor gezien aangezien mijn aankoopprijs in het begin 470 was.
http://www.portablegear.nl/images/fotos-nieuws/gsm-samsung-e900-collage-productfoto-groot.gif
Greetzzzz
had er graag toch nog 100€ voor gezien aangezien mijn aankoopprijs in het begin 470 was.
http://www.portablegear.nl/images/fotos-nieuws/gsm-samsung-e900-collage-productfoto-groot.gif
Greetzzzz
. enkele vraagjes