Archief - TK Samsung E 900

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the meister

Legacy Member
Ik heb hier een samsung E 900 te koop. gaat weg wegens aankoop nieuwe nokia E50. Altijd content van de gsm geweest maar was tijd voor iets nieuw. Gsm is omtrent 1 jaar en 7 maand oud. heb alles nog qua doos, accesoires, ... factuur. heeft nog enkele maanden garantie. Altijd goed onderhouden geweest, wel wat gebruiktsporen zoals kleine krasjes maar vallen niet in zicht bij gebruik dus.

had er graag toch nog 100€ voor gezien aangezien mijn aankoopprijs in het begin 470 was.

http://www.portablegear.nl/images/fotos-nieuws/gsm-samsung-e900-collage-productfoto-groot.gif

Greetzzzz

the meister

Legacy Member
batterij is goed. ligt 2 dagen dag en nacht aan maar met veel gebruik. 1 uur bellen per dag minimum en toch een 30 tal sms'en en bluetooth gebruik. Ik laat nog effe openstaan maar bod is genoteerd.
greetz

devil

Legacy Member
pixmania en redcoon zijn 2 buitenlandse shops .
mag je niet mee vergelijken .

the meister

Legacy Member
Mag miss niet met vergeleken worden
maar nieuwprijs in phonehouse is nog 189€ is miss wel wat verschil maar valt nog mee e.

@ barbeet. bod genoteerd. greetzz

carronimo

Legacy Member
Hello ik zoek juist zo een toestel :) . enkele vraagjes

-hoe zit het met het toutchscreen? werkt deze nog perfect?

-Krassen op gsm of scherm?

camera nog in goede staat alsook flitser?

grtz


kan je eens foto op zetten dat je getrokken hebt met je samsung? (als dat mogelijk is natuurlijk .)

Kenshi

Legacy Member
90€ afgehaald
Als alle standaard zaken er nog bijzitten. Datakabel, originele verpakking, software enzo.

the meister

Legacy Member
Touchscreen werkt nog perfect, is niets aan

krassen op scherm zijn er niet, enkel kleine putje van in zak te zitten maaar zijn niet te zien bij gebruik en zitten dus ook niet in de weg

Camera alsook flitser werken nog perfect aangezien ik deze zelden heb gebruikt dus


2 foto's dat ik getrokken heb
http://users.pandora.be/TUCM/telenet/SP_A0418.jpg
http://users.pandora.be/TUCM/telenet/SP_A0433.jpg

@ kenshi, bod genoteerd

idd, alles zit er nog bij
-oplader
-doos met handleidingen + factuur
-headset
-data kabel
-software

Greetzz

the meister

Legacy Member
aangezien er niet meer geboden word, is gsm voor michiel0912.
pm je gegevens, zal ik dan zelfde doen.

greetz

the meister

Legacy Member
Michiel0912 is deze morgen niet afkomen op de afspraak.
Bij deze staat gsm dan terug te koop, tenzij de persoon in kwestie een geldige reden heeft van niet op de afspraak aanwezig te zijn
greetz

^MystiQ

Legacy Member
Deze gsm kost in de mobistar winkel 169 euro en je krijgt 20 euro korting als je uw oud toestel inlevert ( maar eerlijk gezegd, je vind ze bijna nergens meer )
En volgens mij heeft dit toestel geen touch screen maar wel een touch key pad wat imo een groot verschil is.

Maar het toestel is en blijft imo wel een grote aanrader, ik ken tamelijk wa personen die zo eentje gekocht hebben en ze hebben er allemaal heel tevreden over, een beetje zoals de nokia 3310 vroeger.

Bij deze "free up" :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan