fireblade161
Legacy Member
Hi,
Bij deze verkoop ik mijn samsung e-900.
Deze gsm is aangekocht in de phone house in augustus dit jaar,De factuur is aanwezig. De gsm heeft natuurlijk gebruikssporen : de achterkant is een beetj afgeschaafd maar dit is niet storend,er ziten enkele kleine krasjes op het scherm & het klepje van de oplader is eraf.
Bij de gsm zitten er 2opladers , headset , de doos , factuur.
De nieuwprijs is 189 euro. Bron :
http://site.belcompany.be/product.php?id=354
Min: 90
Meeneem: 110
Indien er zelfgestrokken fotos gewenst zijn,moet u dit maar vragen.
Liefst afhaling te zeveneken.
Grts
Bij deze verkoop ik mijn samsung e-900.
Deze gsm is aangekocht in de phone house in augustus dit jaar,De factuur is aanwezig. De gsm heeft natuurlijk gebruikssporen : de achterkant is een beetj afgeschaafd maar dit is niet storend,er ziten enkele kleine krasjes op het scherm & het klepje van de oplader is eraf.
Bij de gsm zitten er 2opladers , headset , de doos , factuur.
De nieuwprijs is 189 euro. Bron :
http://site.belcompany.be/product.php?id=354
Min: 90
Meeneem: 110
Indien er zelfgestrokken fotos gewenst zijn,moet u dit maar vragen.
Liefst afhaling te zeveneken.
Grts