AccuCore
Legacy Member
hallo!
hierbij verkoop ik een qtek 9100!
jaartje oud, is NIET in nieuwstaat(zeg het er ff uitdrukkelijk bij!)vertoont gebruiksporen aangezien ik dit toestel gewoon gebruikt heb zoals een andere telefoon!(en deze was echt duur )
dus, hij komt met doos, factuur , lader , 2gb ultra mini sd van Sandisk , is trouwens aangekocht bij pdashop, denk da je nog een jaar garantie hebt op het toestel! het is mogelijk er windows mobile 6 op te krijgen en hem volledig te laten werken(mits een paar schoonheidsfoutjes)maar er staat nu win mobile 5 op en dit blijft zo!
toestel werkt perfect! geen enkel mankement en kan uiteraard uitvoerig getest worden om dit aan te tonen!
voornaamste kenmerken,
omap processor
wifi
bluetooth(super handig om hem ook als gps te gebruiken!)
dual band telefoon
mini sd kaart
uitschijfbaar toetsenbord(qwerty)
nederlandstalige versie windows mobile 5 ( niet aanpasbaar zoals velen denken
)
1.3 megapixel camera met flits
mini usb A connector(iedereen heeft er zo wel ergens eene liggen of anders koopte eene voor 5 euro! dus geen dure datakabels nodig!dient ook om hem op te laden! via pc of in het stopcontact!)
weg wegens aankoop HP iPAQ 514 Voice Messenger
richtprijs 350-400euro!
voor minder gaat hij niet de deur uit ;-)
hierbij verkoop ik een qtek 9100!
jaartje oud, is NIET in nieuwstaat(zeg het er ff uitdrukkelijk bij!)vertoont gebruiksporen aangezien ik dit toestel gewoon gebruikt heb zoals een andere telefoon!(en deze was echt duur )
dus, hij komt met doos, factuur , lader , 2gb ultra mini sd van Sandisk , is trouwens aangekocht bij pdashop, denk da je nog een jaar garantie hebt op het toestel! het is mogelijk er windows mobile 6 op te krijgen en hem volledig te laten werken(mits een paar schoonheidsfoutjes)maar er staat nu win mobile 5 op en dit blijft zo!
toestel werkt perfect! geen enkel mankement en kan uiteraard uitvoerig getest worden om dit aan te tonen!
voornaamste kenmerken,
omap processor
wifi
bluetooth(super handig om hem ook als gps te gebruiken!)
dual band telefoon
mini sd kaart
uitschijfbaar toetsenbord(qwerty)
nederlandstalige versie windows mobile 5 ( niet aanpasbaar zoals velen denken
)1.3 megapixel camera met flits
mini usb A connector(iedereen heeft er zo wel ergens eene liggen of anders koopte eene voor 5 euro! dus geen dure datakabels nodig!dient ook om hem op te laden! via pc of in het stopcontact!)
weg wegens aankoop HP iPAQ 514 Voice Messenger
richtprijs 350-400euro!
voor minder gaat hij niet de deur uit ;-)
maar ik vermoed dat je prijs vééél te hoog ligt.