chosen_1
Legacy Member
Ik verkoop de Qtec 8500 , er staat windows mobile 5 op (ned.) en met alle toebehoren: factuur met nog 1j garantie bij Essec, doos, boekjes, lader, datakabel, micro sd kaart, originele software office pocket (word, exell, powerpoint..)..
Het toestel is bijna niet gebruikt en vertoond geen enkel krasje op het scherm of op de buitenkant van het toestel(of op de lens van de camera). Je kan makkelijk het toestel synchroniseren via outlook , er staat standaard pocket msn op (hotmail, msn messenger) & je krijgt nog een ongebruikte reserve batterij erbij.
Voor dit alles vraag ik 135 euro en kan ook zonder probleem opgestuurd worden (aangetekend)
mvg
Het toestel is bijna niet gebruikt en vertoond geen enkel krasje op het scherm of op de buitenkant van het toestel(of op de lens van de camera). Je kan makkelijk het toestel synchroniseren via outlook , er staat standaard pocket msn op (hotmail, msn messenger) & je krijgt nog een ongebruikte reserve batterij erbij.
Voor dit alles vraag ik 135 euro en kan ook zonder probleem opgestuurd worden (aangetekend)
mvg

