[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn packard bell medi@ TV met NET2PLUG. Het toestel is nauwelijks gebruikt en dat is meteen de reden van verkoop. We gebruiken hem amper.
Je vindt wat info op deze site: http://www.diskidee.be/2004/07/05/multimedia-op-je-tv/5160/1
De nieuwprijs bedroeg ergens 350 € (met adapter, zonder 300€
. Ik heb hem gekocht bij de Makro. Het factuur heb ik jammer genoeg niet meer.
IK heb geen minimum of meeneemprijs omdat ik gewoonweg niet weet wat ik er nog kan van krijgen.
Ik ben van Aalst.
Ik verkoop mijn packard bell medi@ TV met NET2PLUG. Het toestel is nauwelijks gebruikt en dat is meteen de reden van verkoop. We gebruiken hem amper.
Je vindt wat info op deze site: http://www.diskidee.be/2004/07/05/multimedia-op-je-tv/5160/1
De nieuwprijs bedroeg ergens 350 € (met adapter, zonder 300€
. Ik heb hem gekocht bij de Makro. Het factuur heb ik jammer genoeg niet meer.IK heb geen minimum of meeneemprijs omdat ik gewoonweg niet weet wat ik er nog kan van krijgen.
Ik ben van Aalst.