Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chrismir zei:Ik wel maar vind 250 te duur . Voor 369 euro heb je de nieuwste Onkyo TX-SR607.
Sunnybeam
eyn093 zei:369 Euro ? Waardat dan ?
Ik heb voor de mijnen 490 euro betaald bij Redcoon (6 maanden geleden) :doh:
chrismir zei:kijk op kieskeurig.be (nl)

eyn093 zei:Ps.of zie ik iets niet goed........![]()
chrismir zei:
chrismir zei:Verkoper is hier deze morgen en vanavond online geweest maar vind het precies niet de moeite om te reageren op mijn priveberichten met vraag naar meer info en eventueel eens af te spreken.
Ook in dit topic zie ik geen antwoord.
Christophe

chrismir zei:Ik begrijp u systeem van minimum prijs 200 euro niet goed. Welk nut heeft het dan dat je een bod doet van 200 euro, als je hem toch maar vanaf de meeneemprijs van 250 euro verkoopt. Dan is uw minimum prijs toch 250 euro en geen 200 euro??? En om over dat vorig bod te gaan bied ik 205 euro.Zoals je al gezien hebt kost hij nieuw 369 dus lijkt me dat een eerlijke prijs.
Christophe
chrismir zei:Ik begrijp u systeem van minimum prijs 200 euro niet goed. Welk nut heeft het dan dat je een bod doet van 200 euro, als je hem toch maar vanaf de meeneemprijs van 250 euro verkoopt. Dan is uw minimum prijs toch 250 euro en geen 200 euro??? En om over dat vorig bod te gaan bied ik 205 euro.Zoals je al gezien hebt kost hij nieuw 369 dus lijkt me dat een eerlijke prijs.
Christophe
Je toestel is van 06/2007 das toch al bijna 2 1/2 jaar oud
. Ondertussen zitten ze al aan de 607. Nu mijn receiver van Yamaha staat ook te koop normaal gezien komt er dit weekend iemand om. Ik heb besloten om bij yamaha te blijven en een van hun nieuwste receivers aan te schaffen.