Archief - [TK] Onkyo TX-SR605 7.1 TrueHD & DTSHD receiver

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sammewam

Legacy Member
Deze dus,

zwarte uitgave. Aangekocht juni 2007

Handleiding, setup microfoon en afstandsbediening aanwezig

Min prijs €200, meeneem €250

Eventuele verzending/levering op kosten van koper.

xtian

Legacy Member
Amai, nie veel geld. Kheb identiek dezelfde en ben er zéééér tevreden over. Free up

chrismir

Legacy Member
Ik wel maar vind 250 te duur . Voor 369 euro heb je de nieuwste Onkyo TX-SR607.

Sunnybeam

eyn093

Legacy Member
chrismir zei:
Ik wel maar vind 250 te duur . Voor 369 euro heb je de nieuwste Onkyo TX-SR607.

Sunnybeam

369 Euro ? Waardat dan ?
Ik heb voor de mijnen 490 euro betaald bij Redcoon (6 maanden geleden) :doh:

chrismir

Legacy Member
Waarom doe je hem weg? Kan ik hem komen beluisteren?

Christophe

chrismir

Legacy Member
Verkoper is hier deze morgen en vanavond online geweest maar vind het precies niet de moeite om te reageren op mijn priveberichten met vraag naar meer info en eventueel eens af te spreken.
Ook in dit topic zie ik geen antwoord.

Christophe

Sammewam

Legacy Member
@Nightraver

bod genoteerd

chrismir zei:
Verkoper is hier deze morgen en vanavond online geweest maar vind het precies niet de moeite om te reageren op mijn priveberichten met vraag naar meer info en eventueel eens af te spreken.
Ook in dit topic zie ik geen antwoord.

Christophe

Ik verkoop hem wegens upgrade naar nieuwer en zwaarder model (ook Onkyo), in perfecte staat enkel wat stof :)

Beluisteren kan voorlopig nog totdat ik mijn nieuwe heb.

chrismir

Legacy Member
Ik begrijp u systeem van minimum prijs 200 euro niet goed. Welk nut heeft het dan dat je een bod doet van 200 euro, als je hem toch maar vanaf de meeneemprijs van 250 euro verkoopt. Dan is uw minimum prijs toch 250 euro en geen 200 euro??? En om over dat vorig bod te gaan bied ik 205 euro.Zoals je al gezien hebt kost hij nieuw 369 dus lijkt me dat een eerlijke prijs.

Christophe

Sammewam

Legacy Member
chrismir zei:
Ik begrijp u systeem van minimum prijs 200 euro niet goed. Welk nut heeft het dan dat je een bod doet van 200 euro, als je hem toch maar vanaf de meeneemprijs van 250 euro verkoopt. Dan is uw minimum prijs toch 250 euro en geen 200 euro??? En om over dat vorig bod te gaan bied ik 205 euro.Zoals je al gezien hebt kost hij nieuw 369 dus lijkt me dat een eerlijke prijs.

Christophe

Uw voorstel was om hem dit weekend te komen halen (nadat je hem beluisterd hebt) lijkt me dus logisch dat dit niet kan zolang ik niet afgesloten heb of de meeneemprijs bereikt is.

Loopt tot dinsdag 17/11 20u en ik handel pas af (verzend/lever/afhaal)wanneer ik mijn nieuwe heb. (zal wss wel eerder zijn want hij is al onderweg).

Dus bod genoteerd als het nog geldt

Jezeke

Legacy Member
chrismir zei:
Ik begrijp u systeem van minimum prijs 200 euro niet goed. Welk nut heeft het dan dat je een bod doet van 200 euro, als je hem toch maar vanaf de meeneemprijs van 250 euro verkoopt. Dan is uw minimum prijs toch 250 euro en geen 200 euro??? En om over dat vorig bod te gaan bied ik 205 euro.Zoals je al gezien hebt kost hij nieuw 369 dus lijkt me dat een eerlijke prijs.

Christophe


minimumprijs = prijs die hij minstens moet hebben voordat hij verkoopt, maar zolang hij nog op internet sta, kan er nog iemand overbieden

meeneemprijs = prijs waarbij de koper hem direct mag hebben, daar kan niemand nog overbieden

chrismir

Legacy Member
Ik trek mijn bod terug in. Bedankt om niet direct op mijn bod in te gaan. Zo had ik wat meer tijd om nog eens rond te kijken. :) Je toestel is van 06/2007 das toch al bijna 2 1/2 jaar oud :) . Ondertussen zitten ze al aan de 607. Nu mijn receiver van Yamaha staat ook te koop normaal gezien komt er dit weekend iemand om. Ik heb besloten om bij yamaha te blijven en een van hun nieuwste receivers aan te schaffen.

Christophe

succes nog met de verkoop en bij deze heb je nog eens een up.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan