Saffy
Legacy Member
Ik zou graag mijn numark axis 9 verkopen.
Ik heb deze 2 jaar geleden aangekocht, als kleine jongen wou ik een "echte" dj worden.
2 jaar geleden had ik het geld eindelijk het geld bijeengespaard, om iets beter te kunnen kopen om wat te kunnen mixen dan de geluidsknop van mijn stereo.
Maar deze nieuwe hobby bleek toch niet zo voor mij weggelegd toen die numark axis 9 daar naar een maand al in de weg lag.
Ik heb hem nog even gehouden in de hoop hij noch vanpas zou komen, maar heb nu besloten hem te verkopen.
Het gaat om dit toestel:
http://img45.imageshack.us/img45/9684/dsc00659xl5.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/4061/dsc00660jp6.jpg
http://img502.imageshack.us/img502/8479/dsc00661bs0.jpg
http://img502.imageshack.us/img502/8770/dsc00664uz9.jpg
Hij is 1 maand intensief gebruikt geweest, maar daarna weer in de kast gestoken. Hij mist enkel zo het dingetje dat op de fader zit (->foto 2) [je ondervindt geen hinder om de fader te gebruiken].
Minimumprijs: 250€
Meeneemprijs: 300€
Ik heb deze 2 jaar geleden aangekocht, als kleine jongen wou ik een "echte" dj worden.
2 jaar geleden had ik het geld eindelijk het geld bijeengespaard, om iets beter te kunnen kopen om wat te kunnen mixen dan de geluidsknop van mijn stereo.
Maar deze nieuwe hobby bleek toch niet zo voor mij weggelegd toen die numark axis 9 daar naar een maand al in de weg lag.
Ik heb hem nog even gehouden in de hoop hij noch vanpas zou komen, maar heb nu besloten hem te verkopen.
Het gaat om dit toestel:
http://img45.imageshack.us/img45/9684/dsc00659xl5.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/4061/dsc00660jp6.jpg
http://img502.imageshack.us/img502/8479/dsc00661bs0.jpg
http://img502.imageshack.us/img502/8770/dsc00664uz9.jpg
Hij is 1 maand intensief gebruikt geweest, maar daarna weer in de kast gestoken. Hij mist enkel zo het dingetje dat op de fader zit (->foto 2) [je ondervindt geen hinder om de fader te gebruiken].
Minimumprijs: 250€
Meeneemprijs: 300€