Archief - [TK] Nokia N86 8MP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jedi M.S.

Legacy Member
Zo goed als nieuwe Nokia N86 8MP te koop. Deze heb ik een maand geleden gekocht, maar slechts enkele dagen gebruikt. Het is de zwarte editie, en deze heeft nog al z'n garantie minus 1 maand natuurlijk :)

Deze zit uiteraard in z'n originele verpakking, samen met z'n originele accessoires/handleidingen/cd's + een voucher voor 1 gratis N-Gage game.

Er zit niets van gebruikerssporen/krasjes op. Voor de enkele dagen dat ik hem gebruikt heb zat hij altijd in een sleeve.

Dit is echt een supertoestel, die zowat alles in huis heeft wat er tegenwoordig in een smartphone aanwezig kan zijn. Zo'n slider is jammergenoeg niet echt mijn ding.

Meeneemprijs: 300 euro
Bieden vanaf: 250 euro

Zowel verzenden en afhalen (Oostende) is mogelijk.

Foto's:
Klik 1
Klik 2
Klik 3

Jedi M.S.

Legacy Member
Reinzwijn zei:
Ruilen voor N97 met 50€ opleg van u kant
Idem dito zoals m'n andere thread. Ik ben enkel geïnteresseerd in verkoop, maar toch bedankt ;)

Moes

Legacy Member
Jedi M.S. zei:
Welke sleeve? Er zat geen sleeve bij...


Er zit niets van gebruikerssporen/krasjes op. Voor de enkele dagen dat ik hem gebruikt heb zat hij altijd in een sleeve.

Jedi M.S.

Legacy Member
Moes zei:
Er zit niets van gebruikerssporen/krasjes op. Voor de enkele dagen dat ik hem gebruikt heb zat hij altijd in een sleeve.
Ahja die sleeve :p
Dat was gene die erbij zat, gewoon zo'n GSM pocket van Golla :)

Jedi M.S.

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Hoe zit het met de garantie?
Sorry, dit heb ik vergeten te vermelden.
Ik dacht dat dit bij Nokia toestellen 1 jaar was? En sinds ik hem een maand geleden gekocht heb, zou hij dus nog 11 maanden in garantie zijn:)
De factuur is allesinds nog aanwezig ;)

Jedi M.S.

Legacy Member
Chriskepoe zei:
kan je wat foto's uploaden? :)
Geen probleem, maar ik zal dit wel pas maandag/dinsdag kunnen doen, aangezien ik tot dan niet meer thuis zal geraken.

Maar aangezien ik 100% garantie geeft dat er niets, maar dan ook niets van gebruikerssporen op terug te vinden zijn, en dat alles is zoals je hem rechtstreeks in de winkel zou kopen, heb je al een goed idee over hoe hij eruit ziet ;)

Prime-Omega

Legacy Member
Welke kleur is de gsm trouwens? En is verzending onder rembours mogelijk?

Jedi M.S.

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Welke kleur is de gsm trouwens? En is verzending onder rembours mogelijk?
Sorry, dat had ik ook in m'n beginpost moeten zetten :)
Het is de zwarte !

Verzenden onder rembours heb ik nog nooit gedaan, maar dit wil ik gerust doen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan