Archief - TK: Nokia N85

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomswaelen

Legacy Member
Nokia N85 te koop, in goeie toestand (paar krasjes aan de rand van het scherm, voor de rest niks). Kleur: zwart.

Weg wegens nieuw toestel. Ben ook nooit een fan geweest van sliderphones.

Prijs: 100 EUR.

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
heb je er misschien fotos van en hoe oud is hij, levenduur van de batterij

mythe

Legacy Member
Jupla, nog een gsm'ke dat mij interesseert.
Nu twijfel ik nog meer :p.

Nog garantie?
Wifi?

tomswaelen

Legacy Member
Hmm, om op die vragen te antwoorden zou ik morgen de factuur eens moeten gaan zoeken. Foto's kan ik evenwel nog niet nemen, want de weinige foto's die ik ooit neem, daar gebruik ik - jawel - mijn GSM voor :)
Morgen heb ik de nieuwe, ik zal proberen daarmee fatsoenlijke foto's te pakken.

Er zit inderdaad Wifi (WLAN) op. Batterijduur lijkt me nog in orde, maar ik laad hem wel veel op, ik gebruik WAP en WLAN nogal veel.

mythe

Legacy Member
@tom: helaas heb ik mij gisteren op de HTC Magic gesmeten.
Toch bedankt voor het antwoorden!

Sonina

Legacy Member
Zou ook graag fotos zien. ( kan je ook even pm'en als ze on staan want wss vergeet'k dit anders.. :D )

Heb jij ervaringen met de gps in dit toestel, de voip phone? , de Wlan functie, en de FM transmitter? :D

tomswaelen

Legacy Member
Sonina zei:
Zou ook graag fotos zien. ( kan je ook even pm'en als ze on staan want wss vergeet'k dit anders.. :D )

Heb jij ervaringen met de gps in dit toestel, de voip phone? , de Wlan functie, en de FM transmitter? :D

GPS heb ik pas gebruikt sinds ik een paar weken geleden de gratis Ovi Maps ontdekte :) Lijkt mij in orde te zijn, maar ik zou zoiets toch alleen maar in noodgevallen gebruiken (ik heb geen auto). VOIP heb ik nooit geprobeerd. Ooit op reis de FM al wel eens gebruikt, werkte toch behoorlijk. Natuurlijk krijg je altijd storing als je in het bereik van een of andere radiozender komt. Ook WLAN geen klagen van.

Ik heb nieuwe GSM nog niet, dus foto's zullen niet voor vandaag zijn.

Sonina

Legacy Member
Was die prijs : 100 euro je meeneemprijs of minimumprijs? Want kheb interesse maar zou graag nog fotos zien alvorens een bod te doen.

tomswaelen

Legacy Member
Foto's komen eraan hoor. In de loop van het weekend wellicht. Ik moet er wel bij vermelden dat er wel heel wat gebruikskrasjes zijn op de achterkant, van in mijn broekzak te zitten he...

stevoz

Legacy Member
was de 100 nu je meeneem? Heb zo snel mogelijk mobiel nodig, en ben van retie dus kan drek afhalen.

tomswaelen

Legacy Member
Is eigenlijk meer een minimumprijs... Blijkbaar is er toch wel wat interesse, dus ik ga eerst afwachten, if you don't mind. Ik moet trouwens ook nog het doosje en de accessoires bijeen zoeken :)

poopcamp

Legacy Member
ruilen tegen lg viewty + cod 6 voor de 360
mss eventuele opleg

tomswaelen

Legacy Member
useless_sh/t zei:
ruilen tegen lg viewty + cod 6 voor de 360
mss eventuele opleg

Nee, heb zelf al nieuwe GSM, dus ik kan daar niets mee doen. Ik heb ondertussen foto's genomen, dus wie mailt, kan ik ze doorsturen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan