Archief - TK: Nokia E72 black °°°NIEUW°°° bijna 2 jaar garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

breugiek

Legacy Member
Ik heb hier een nieuwe nokia E72 black qwerty, nederlandstalig.
Toestel is NIEUW, nog geen minuut mee gebeld geweest.
Juist opgezet voor te testen. Zit originele screenprotector nog op.
IN PERFECTE STAAT, niet van nieuw te onderscheiden.

Komt met lader, batterij, handleiding en garantie bewijs.
Nog in garantie tot 09/01/2012

Linkje:

Nokia E72 Zodium Black QWERTY - Smartphoneshop.be

Nieuwprijs = € 369

Minimum 275euro
Meeneem 300euro


Kan verzonden worden met taxipost secur, op kosten van de koper.
Af te halen op afspraak.

NIET bieden onder de minumum aub!

breugiek

Legacy Member
Moes zei:
doos aanwezig?
welk geheugenkaartje zit er bij?

Doos niet voorhanden, alles voor de rest wel:
GSM zelf, batterij, usb kabeltje, lader, papieren handleiding.

Geen SD kaartje, zoals standaard out of the box.

breugiek

Legacy Member
PooTaH zei:

Ik heb nog een HTC touch pro 2 met tom tom op. bedankt voor het aanbod, maar ik heb de cash nodig.

StannY zei:
ruilen + opleg van mij tegen nokia e55?

Ik bezit nog een HTC touch pro 2. dus neen bedankt

ALGEMEEN:
Ik overweeg om mijn touch pro 2 weg te doen (nog 1j en 8mnd in garantie). En de E72 te houden. één van de twee moet weg, de andere blijft.
Indien er interesse is in de touch pro 2 NL Qwerty, contacteer mij dan via PM

StannY

Legacy Member
ik ben heel hard geintresseerd in de e72, maar dan moet ik eerst men e55 kwijt zien te geraken. Als dat lukt, koop ik hem..

breugiek

Legacy Member
StannY zei:
ik ben heel hard geintresseerd in de e72, maar dan moet ik eerst men e55 kwijt zien te geraken. Als dat lukt, koop ik hem..

T'is dan ook een SUPER toestel, echt de max!
Staat nu ook op kapaza en 2de hands.be

StannY

Legacy Member
dan van mij een bod van €275 onder voorbehoud van de verkoop van mijn e55..

breugiek

Legacy Member
StannY zei:
dan van mij een bod van €275 onder voorbehoud van de verkoop van mijn e55..

Met alle respect, maar ik kan jou bod niet onder voorbehoud noteren.
Ik noteer enkel definitieve boden. Anders kan ik ook niet verder verkopen via andere "fora".

StannY

Legacy Member
ook goed. dan bied ik wel definitief eens mijn telefoon buiten is :)

Anjooh

Legacy Member
Indien we vandaag nog kunnen afspreken, dan bied ik de meeneemprijs.
Check PM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan