Weezy
Legacy Member
Een vriend van mij verkoopt zijn E52 (metal) omdat hij een andere gsm heeft aangekocht.
Deze Nokia is aangekocht geweest op 14/12/2009 in Saturn met 2 jaar garantie.
U krijgt de originele doos geleverd met:
- Lader
- Headphone
- Koppelstuk om oude nokia lader te gebruiken
- Gebruiksaanwijzingen
- Factuur
Op de gsm zelf amper gebruikersporen te zien.
Bieden vanaf €175 meeneemprijs €230
Nokia Nederland - Nokia E52 - Overzicht
Deze Nokia is aangekocht geweest op 14/12/2009 in Saturn met 2 jaar garantie.
U krijgt de originele doos geleverd met:
- Lader
- Headphone
- Koppelstuk om oude nokia lader te gebruiken
- Gebruiksaanwijzingen
- Factuur
Op de gsm zelf amper gebruikersporen te zien.
Bieden vanaf €175 meeneemprijs €230
Nokia Nederland - Nokia E52 - Overzicht

