Archief - [TK] Nokia 6300

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Antwerpstam

Legacy Member
Nokia 6300

De Naam zelf zegt wel genoeg denk ik en anders eens ff surfen naar onze vrienden van Nokia.

De GSM is in prima staat zonder beschadiging of technische gebreken.
Deze kan zowel afgehaald worden als verzonden per post.
Het is een pracht van een toestel, maar moet weg vanwege een gekregen toestel van mijn werk.

Wordt geleverd met aankoopbewijs van 30-06-2007 bij Belcompany.
Dat betekend dus nog 19 maanden garantie. :niceone:

Minimumprijs: €140 Excl.
Meeneemprijs: €160 Excl.​

djdavy

Legacy Member
Damn, heb me overlaatst zo een toestel gekocht. had ik het geweten :s

Is echt wel een top toestel !

Hunterken

Legacy Member
eventueel geïnteresseerd in ruil met Nokia E50 (ik overweeg het..)
hebben dezelfde waarde en de mijne heeft ook nog een jaar garantie =)

Antwerpstam

Legacy Member
djdavy zei:
Damn, heb me overlaatst zo een toestel gekocht. had ik het geweten :s

Is echt wel een top toestel !

Ja ik vindt het ook echt een prachtig toestel en doe het met spijt weg.
Maar anderzijds vindt ik het zonde om opzij te laten liggen en zo zijn waarde te laten verliezen :)

bertpriem

Legacy Member
Binnenkort komt de 6301 uit. Ook een toptoestel met Wifi en Voip.

da vinci

Legacy Member
- Wanneer dacht je om af te sluiten?

- Ik neem ook aan dat alle andere accesoires zoals adapter, oortjes, micro sd kaartje van 128 ,..meegeleverd zijn?

- Had graag ook een foto van het toestel gezien.

Indien in perfecte staat (niet veel gebruikssporen) en met accesoires: 140e

-=Apollo=-

Legacy Member
Waarom doe je het toestel eigenlijk weg?
Zo net nieuw en al weg ... :s

[ JO ]

Legacy Member
Ik kan u al laten weten dat er geen datakabel of sd-kaartje bij zit. Heb een PM gehad..
Voor wie geintereseerd is, helemaal nieuw is hij te koop bij de mobistar winkel voor 180euries..

Grts

da vinci

Legacy Member
180 in indien je je oude gsm inlevert, niet?

Op de site van mobistar staat hij 199 + auto-oplader

[ JO ]

Legacy Member
ohja, idd..
mijn excuses, iets te snel gelezen..
was al verschoten, dat dr opeens 20 euro afwas..

Antwerpstam

Legacy Member
Zoals ik al zei, gaat het toestel weg, vanwege dat ik een nieuwe van mijn werk heb gekregen. Foto kan ik wel voor zorgen. PM me even en dan maak ik dat in orde. Alles buiten een SD kaartje zit in het pakket. Ik heb zelf een 1 GB kaartje gekocht, dat ik nu gebruik in mijn nieuwe GSM. Indien gewenst kan ik wel voor een autolader zorgen... En inderdaad bij Mobistar kan je hem voor €180 kopen, mits inlevering van je oud toestel. Dit is bij mij dus niet het geval. :) Ik zal dit weekend afsluiten, als er een goed bod gevallen is.

da vinci

Legacy Member
Heb foto's gezien en gsm ziet er daar nog wel goed uit, vandaar:
bod: 140 euro

Antwerpstam

Legacy Member
De deal is vandaag gesloten. Perfecte afhandeling, mag een slotje op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan