djdavy
Legacy Member
Toestel is in absolute nieuwstaat. GEEN krassen, niet op het scherm en niet op de cover. Toestel heb ik een maand geleden gekocht en is heel weinig gebruikt. Je krijgt er een geheugenkaart van 1 gig bij, clip on beschermcover en een datakabel. Uiteraard ook de doos, lader en hoofdtelefoon.
Waarom gaat hij weg ? Ik ga me vandaag een 6300 kopen.
Specificaties :
http://www.portablegear.nl/reviews/Nokia_6230i.htm
Minimumprijs/startprijs €100 (door de winkelstaat, geheugenkaart en datakabel)
Afhalen kan, opsturen ook (verzending is €4)
Ik geef wel de voorkeur aan afhalen, zo kan je zien dat hij in zeer goeie staat is.
Wil je foto's ? Stuur me dan een mailtje.
GEEN RUILACTIES.
Ik behoud me het recht bla bla bla bla.
Staat ook op andere fora en site's
Waarom gaat hij weg ? Ik ga me vandaag een 6300 kopen.
Specificaties :
http://www.portablegear.nl/reviews/Nokia_6230i.htm
Minimumprijs/startprijs €100 (door de winkelstaat, geheugenkaart en datakabel)
Afhalen kan, opsturen ook (verzending is €4)
Ik geef wel de voorkeur aan afhalen, zo kan je zien dat hij in zeer goeie staat is.
Wil je foto's ? Stuur me dan een mailtje.
GEEN RUILACTIES.
Ik behoud me het recht bla bla bla bla.
Staat ook op andere fora en site's