M_N_M
Legacy Member
Allen,
hierbij verkoop ik mijn GSM:
http://www.nokia.be/A4330091
Je krijgt er 2 covers bij (zwarte versie en grijze versie); op beide zijn wat krasjes van in broekzak te zitten maar zijn imo normale gebruikerssporen. (mits interesse post ik wel enkele pics).
Koptelefoontjes, handleiding,.. krijg je er ook bij maar heb geen factuur meer voorhanden (is ook al uit garantie trouwens..)
OPGELET: de MMC kaartlezer van de GSM doet het niet meer!!!
(maw: je kan enkel werken met het interne geheugen van de gsm (32MB) maar als je er een kaartje insteekt voor meer foto's/muziek/filmkes/... op te slaan, dan ziet hij het kaartje niet!!!)
Voor de rest werkt hij perfect.
Doe een bod!
hierbij verkoop ik mijn GSM:
http://www.nokia.be/A4330091
Je krijgt er 2 covers bij (zwarte versie en grijze versie); op beide zijn wat krasjes van in broekzak te zitten maar zijn imo normale gebruikerssporen. (mits interesse post ik wel enkele pics).
Koptelefoontjes, handleiding,.. krijg je er ook bij maar heb geen factuur meer voorhanden (is ook al uit garantie trouwens..)
OPGELET: de MMC kaartlezer van de GSM doet het niet meer!!!
(maw: je kan enkel werken met het interne geheugen van de gsm (32MB) maar als je er een kaartje insteekt voor meer foto's/muziek/filmkes/... op te slaan, dan ziet hij het kaartje niet!!!)
Voor de rest werkt hij perfect.
Doe een bod!