silmans
Legacy Member
Ik verkoop mijn 5800 Xpressmusic (ca. 2 maand oud) + doos alles wat in de doos zat en factuur
Het toestel verkeerd in zeer goede staat, het scherm vertoond enkele gebruikssporen maar dit is enkel te zien als het toestel uit staat en als je het schuin in het licht gaat houden, verder is er niets te zien.
De reden van verkoop is gewoon omdat ik terug een gewone gsm met knoppen wil.
De 5800 Xpressmusic is een heel goede alleskunner maar kan ook vele dingen die ik niet nodig heb en dus verkoop ik hem nu ik er nog wat aan kan terugverdienen.
Dus
Bieden maar.
Het toestel verkeerd in zeer goede staat, het scherm vertoond enkele gebruikssporen maar dit is enkel te zien als het toestel uit staat en als je het schuin in het licht gaat houden, verder is er niets te zien.
De reden van verkoop is gewoon omdat ik terug een gewone gsm met knoppen wil.
De 5800 Xpressmusic is een heel goede alleskunner maar kan ook vele dingen die ik niet nodig heb en dus verkoop ik hem nu ik er nog wat aan kan terugverdienen.
Dus
Bieden maar.

de nokia is verkocht en deze mag dus dicht