Luinto ST
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn nokia 5100 omdat ik een nieuwe gsm gekocht heb. Hij is iets meer dan twee jaar oud, maar de batterij houdt het nog makkelijk een 10-14tal dagen uit bij normaal gebruik.
Zoals je op de foto's ziet staat er een licht krasje op het scherm. Ik heb het zo duidelijk mogelijk in beeld proberen te brengen. Wanneer je op de gsm werkt, is het bijna niet zichtbaar omdat er een lichtere achtergrond op staat. Het is geen diepe kras, eerder een lichtjes afgeschuurd streepje.
Ook de onderkant, vertoont een mankementje. Het rubberen klepje is afgebroken. Niets superergs, maar fair is fair.
Het is dus een gsm die tegen een stootje kan. Helemaal rubbere omhuizing zodat hij schokvrij, stofvrij en spatvrij blijft. Ideaal voor mensen die werken in een stoffige omgeving of voor sportieve mensen.
Minimumprijs zal ik op een 30 euro zetten, meeneemprijs is 50 euro. (exclusief beide)
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Zoals je op de foto's ziet staat er een licht krasje op het scherm. Ik heb het zo duidelijk mogelijk in beeld proberen te brengen. Wanneer je op de gsm werkt, is het bijna niet zichtbaar omdat er een lichtere achtergrond op staat. Het is geen diepe kras, eerder een lichtjes afgeschuurd streepje.
Ook de onderkant, vertoont een mankementje. Het rubberen klepje is afgebroken. Niets superergs, maar fair is fair.
Het is dus een gsm die tegen een stootje kan. Helemaal rubbere omhuizing zodat hij schokvrij, stofvrij en spatvrij blijft. Ideaal voor mensen die werken in een stoffige omgeving of voor sportieve mensen.
Minimumprijs zal ik op een 30 euro zetten, meeneemprijs is 50 euro. (exclusief beide)
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.