Archief - [TK] Nieuwe ongebruikte 8 gb iPhone met charger

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

acquisitor

Legacy Member
TK:

nieuwe 8 gb iPhone, unlocked (werd geopened on te worden unlocked en niet meer), MET aparte EUROPESE oplader (kan ook via USB worden opgeladen).

meeneemprijs 550 euro (goedkoper dan in Amerika kopen + vervoer en douanekosten).

Locatie HASSELT.

First come first serve.

prijs is NIET onderhandelbaar.

acquisitor

Legacy Member
emmn waarom heb je een foto nodig ? ... kijk op google anders...toestel is volledig nieuw. mijm camera is bij mijn lief

versie is 1.0.2 8 gb..

installer.aap geinstalleerd

Internet WERKT op zo een toestel in Belgie. Samen met stocks, youtube, gmail and whatever you want.

t071943

Legacy Member
Ik vind twee versies van 8gb. De touch en nano. Of is er nog een 3de? Srry ken er niet zoveel van maar voor die prijs wil ik toch beetje info :)

Greetz

Euh edit: zoals vermeld heb ik weeral eens mislezen. Srry hiervoor:), succ6 nog met je verkoop

yourmama

Legacy Member
t071943 zei:
Ik vind twee versies van 8gb. De touch en nano. Of is er nog een 3de? Srry ken er niet zoveel van maar voor die prijs wil ik toch beetje info :)

Greetz

dit is de iphone,

de 8gb nano en touch zijn mp3spelers ...

acquisitor

Legacy Member
de iPhone is iPod touch met gsm functie en zeer snelle internet toegang... gps, stocks, youtube, e-mail, en honderden programma's die kunnen worden geinstalleerd.... prachtig toestel, zeer easy in gebruik.

tjeuken

Legacy Member
"meeneemprijs 550 euro (goedkoper dan in Amerika kopen + vervoer en douanekosten)"

Als je die invoert en douanekosten betaalt kom je zeker € 70 euro goedkoper uit.

acquisitor

Legacy Member
dikke zever tjeuken.

JA de prijs is 400 USD in USA maar van de 1.1.1 versie die niet te unlocken is.

de 1.0.2 unlocked kost minstens 500 dollar, + 60 verzending + 110 euro douanekosten + moet je minstens twee weken wachten.

+ voor de europese oplader betaal je nog eens 30 euro hier en die krijg je gratis bij van mij.

maurice psp

Legacy Member
sorry hoor maar 1.1.1 is easy te kraken ! downgraden naar 1.0.2 en klaar is kees . trouwens ik heb mijn iphone bij een inkoop actie van 400 euro :D nice deal !

maar ja 550 is een gemiddelde prijs als je kijkt naar de iphone's die op marktplaats en Ebay worden verkocht .

tjeuken

Legacy Member
Dikke zever vind ik wat overdreven, maar kom, je vraagt er uiteraard van wat je wilt. Ik zeg alleen maar dat ik de mijne goedkoper betaald heb.

Iedereen is natuurlijk vrij om te betalen wat ie wil.
Succes ermee acquisitor!

lesswoods

Legacy Member
Als je nu enkele weken geleden met die 550€ afkwam was er mss nog interesse geweest vanwege het kleine aanbod van de Iphone.

Maar nu ligt de gemiddelde prijs al gevoelig lager...
Dat gaat inderdaad zoiets zijn zoals extremepc zegt: 470€ - 480€

Als je bij je "prijs is NIET onderhandelbaar-standpunt" blijft, vrees ik dat je er mee gaat blijven zitten....

In ieder geval veel succes met de verkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan