M_N_M
Legacy Member
Juw,
iemand interesse in mijn PDA/GPS?
Het is een Mio P550, jaartje oud ongeveer denk ik, in PRIMA staat!
http://www.pdashop.be/product/22346/mio-p550.html
Heeft bluetooth, wifi en ingebouwde GPS ontvanger.
Je krijgt alles wat er origineel bijzat (incl originele verpakking, factuur,..) en nog 2 SD kaartjes van 512MB.
Heeft altijd een tomtom6 op gedraaid zonder probleem.
Enige mankementje is dat het topje van het pennetje eraf gevallen is (eigenlijk niet zo erg want ik bedien telkens alles met de vinger)
Minimum : € 200
Happy bidding!
iemand interesse in mijn PDA/GPS?
Het is een Mio P550, jaartje oud ongeveer denk ik, in PRIMA staat!
http://www.pdashop.be/product/22346/mio-p550.html
Heeft bluetooth, wifi en ingebouwde GPS ontvanger.
Je krijgt alles wat er origineel bijzat (incl originele verpakking, factuur,..) en nog 2 SD kaartjes van 512MB.
Heeft altijd een tomtom6 op gedraaid zonder probleem.
Enige mankementje is dat het topje van het pennetje eraf gevallen is (eigenlijk niet zo erg want ik bedien telkens alles met de vinger)
Minimum : € 200
Happy bidding!