Archief - tk: Mio A701 pda/gsm/gps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyftox

Legacy Member
iO!

Onlangs een Mio A701 gekocht.
Schitterend toestel, houdt men mails bij, men agenda automatisch gesyncroniseerd met men pc. Super veel geheugen. Touchpad. En windows mobile 5. Dus word, excel en powerpoint altijd bij de hand.. zelfs windows media player 10. (wat ik dan vooral gebruik voor mijn muziek en voor southpark te kijken in de les..., maar dat is bijzaak:p )
De gps is zeer handig, alle kaarten van West-Europa, en heeft me al meermaals weten te redden van flitsgevaar:D.. ook een handige functie ingebouwd die laat weten hoe rap je excact mag rijden op die straat en of je al dan niet te rap rijdt.. (die functie heb ik vrij rap afgezet, het leek men ma wel ;) ).. up to date met flitspalen, straten, sattelietposities,....

specs:http://www.mio-tech.be/en/gps-navigation-device-Mio-A701-overview.htm

Pakket: factuur, reserve-stick, autohouder + autolader, stroomlader, usbkabel, software, doos, reserveplastiekbeschermers voor scherm, gigkaart, etc ...
Nieuwprijs €552

Minimumprijs €450
Meeneemprijs €480

Shyftox

Legacy Member
Meeneem 350€!
= winst van meer dan €200!
(het gaat hier dus degelijk om het grotere pakket van €552 en niet de goedkope van €400)

grtz

Fishie

Legacy Member
Of een Sony Ericsson w950i, Ipaq 6500 of Motorola mpx220.
GSMs teveel opt moment, hahaha

M_N_M

Legacy Member
hoe snel heb je een gps fix na coldboot? verkoop je niet zonder die gps software? Zoja hoeveel?

Shyftox

Legacy Member
Mijn excuses voor het late antwoord, maar ik zat op vakantie aan de kust..
Eumh mijn antwoorden:

Sy7ph: ruilen voor nokia E61
neen maar toch bedankt

Brechen: ruilen voor nokia 6280
neen maar toch bedankt

(ben geen nokia-fan)

Fishie: ruilen met 1 van 3 gsm's
Die SE W950i in goede staat wil ik wel ruilen, de andere twee, neen bedankt..

M_N_M: gps fix + verkoop zonder gps
Na maximum 1.30 min vindt hij zijn sattelieten (als je de posities up to date houdt, zonder coldboot nog rapper natuurlijk) // Ik verkoop deze niet zonder de gpssoftware, omdat ik er niets mee kan doen zonder de gsm..

Desert: wifi
Geen standaard wifi, inderdaad. Je moet daar een extra kaartje voor kopen, dat indertijd te lang duurde om te bestellen. Dus dat zit er niet bij.

Fishie

Legacy Member
Shyftox zei:
Mijn excuses voor het late antwoord, maar ik zat op vakantie aan de kust..
Eumh mijn antwoorden:

Sy7ph: ruilen voor nokia E61
neen maar toch bedankt

Brechen: ruilen voor nokia 6280
neen maar toch bedankt

(ben geen nokia-fan)

Fishie: ruilen met 1 van 3 gsm's
Die SE W950i in goede staat wil ik wel ruilen, de andere twee, neen bedankt..

M_N_M: gps fix + verkoop zonder gps
Na maximum 1.30 min vindt hij zijn sattelieten (als je de posities up to date houdt, zonder coldboot nog rapper natuurlijk) // Ik verkoop deze niet zonder de gpssoftware, omdat ik er niets mee kan doen zonder de gsm..

Desert: wifi
Geen standaard wifi, inderdaad. Je moet daar een extra kaartje voor kopen, dat indertijd te lang duurde om te bestellen. Dus dat zit er niet bij.

Kan je me even toevoegen op MSN:[email protected]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan