Archief - [TK] Mio 168 PDA + GPS in nieuwstaat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ForSale

Legacy Member
Mio 168 Pda met geintegreerde gps.

Aangekocht in augustus 2004. (toen 499 euro)

Wat zit er allemaal bij :

De mio 168 zelf

Speciale houder met ingebouwde luidspreker en stroomvoorziening voor in de wagen (heb ik er achteraf bijgekocht voor 75 euro)

256Mb SD Kaartje met TomTom voorgeinstalleerd

USB kabel

220V Adapter

Zakje

Oortjes

Extra antenne (nooit gebruikt, de ingebouwde gps is voldoende)

Stylus

Handleidingen

Cd met activesync & outlook

De doos



Meeneemprijs : 150 euro of doe een bod.

Staat ook op kapaza : http://www.kapaza.be/detail/6350209/

DreamWearl

Legacy Member
Nee, enkel realistisch...

Ik heb zelf zelfde toestel (mio168, met 1gb sd) iets meer als jaar geleden gekocht, 2de hands, voor €120.
met kaarten van europa erbij.

we zijn nu weer tijd verder...

Daar m'n broer ook eigen wagen heeft,
en zelf ook op zoek is nr gps...
is 't dus handig als we beide zelfde toestel hebben,
zo kan hij even goed mijn kaarten gebruiken etc...


ik heb ook gezet dat't "om te beginnen" was,
maw ik verwachte wel dat het nog hoger ging gaan...

en persoonlijk vind ik dat een bod op kapaza geen garantie is op verkoop,
daar elke "pipo" daar een bod kan doen, zonder dat er een haan naar kraait.


vanwaar ben je nu?
kwestie dat ik weet hoever 't is,
daar ik zo'n dingen liever afhaal en terplaatse test,
dan te laten opsturen...

afh van afstand enz,
zal ik mijn bod wel nog herzien,
don't worry :)
ge verwacht toch ni direct dat er iemand op toestel van die leeftijd er direct €150 aan geeft?

ForSale

Legacy Member
Ik ben van Laakdal. Ik heb via kapaza reeds een bod gehad van 120 euro maar ik wacht nog even af. En idd zoals je zei heb ik ook twijfels bij de biedingen op kapaza.

hellraiser

Legacy Member
DreamWearl zei:
Nee, enkel realistisch...

Deze toestellen gaan op 2dehands allemaal rond de 150 euro buiten, zodus is 50 euro een belachelijk bod, ongeacht de hoeveelheid uitleg die je erbij geeft.
Zijn zéér gewild omdat die een ingebouwde antenne hebben en geen gerotzooi met een externe muis of bluetooth muis.

Sorry vor de :offtopic: maar kon het echt niet laten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan