Tetnman
Legacy Member
Ik heb een Micro SDHC kaartje van 4Gb + SD adaptor op overschot. Ik heb nl een nieuw toestel gekocht waar een kaartje van 8Gb bij zit. Het kaartje is niet gebruikt, dus in nieuwstaat.
Doe maar een realistisch bod, ik zie wel wat ik ermee doe. Desnoods hou ik het als reserve...
Edit: meeneem = €9 excl.
Stel gerust vragen.
Grtz,
Tetnman
Doe maar een realistisch bod, ik zie wel wat ik ermee doe. Desnoods hou ik het als reserve...
Edit: meeneem = €9 excl.
Stel gerust vragen.
Grtz,
Tetnman