Hekje#
Legacy Member
Hallo,
Heb hier al ongeveer 2 jaar een koptelefoon van Logitech in de weg liggen.
Hij is in perfecte staat (heb hem 2j. geleden gekocht, en ik heb hem maximum 3 keer opgezet).
Doosje en aankoopbewijs ben ik spijtig genoeg kwijt.
Deze heb ik 2j. geleden ongeveer voor 20 euro aangekocht.
Mag weg voor een zeer lage prijs want hij ligt in de weg.
Foto van internet :
http://matrix68.hu/shop/components/.../product/5894f1d368bf6fbc88fbb584c3d450fa.jpg
Mvg
Heb hier al ongeveer 2 jaar een koptelefoon van Logitech in de weg liggen.
Hij is in perfecte staat (heb hem 2j. geleden gekocht, en ik heb hem maximum 3 keer opgezet).
Doosje en aankoopbewijs ben ik spijtig genoeg kwijt.
Deze heb ik 2j. geleden ongeveer voor 20 euro aangekocht.
Mag weg voor een zeer lage prijs want hij ligt in de weg.
Foto van internet :
http://matrix68.hu/shop/components/.../product/5894f1d368bf6fbc88fbb584c3d450fa.jpg
Mvg
