Archief - [TK] LG KG800 CHOCOLATE Pink KOOPJE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big.loco.poco

Legacy Member
hoi,

Mn vriendin wilt een nieuwe gsm en dus staat haar gsm te koop :)
Werkt nog perfect maar heb de factuur niet maar dat boeit niet want tis bijna een jaar oud... En dus wrs is er ook geen garantie meer op he

Gsm is nog in goeie staat met lichte gebruikerssporen , alles werkt picobello maar moet rap weg want ze heeft al een andere op het spoor

Heb de doos ,oortjes, handleiding, ... alles erbij

Minimumprijs : 50e
Meeneemprijs : Is geen , als een bod haar aanstaat dan mag het weg...

Prijzen zijn exclusief... En bied dus aub exclusief , verzending zal 5e extra zijn aangetekend!!!

Fotos:
http://img148.imageshack.us/my.php?image=30122007123un8.jpg

http://img244.imageshack.us/my.php?image=30122007125eg5.jpg

http://img148.imageshack.us/my.php?image=30122007130qw5.jpg

Sorry als de fotos onduidelijk zijn ... Meer fotos op aanvraag !!!

-Ex!Tjen-

Legacy Member
Beter foto van het scherm, krassen
en een degelijke foto als het toestel :)


vanwaar ben je?

Big.loco.poco

Legacy Member
Ben van Genk , sorry heb geen digitale camera , en de krasjes zijn echt minimaal... Die krijgk zelf ervanaf met Displex ... Zijn nix ernstig.. Usb kapje is wel weg , maar das aan de zijkant en stoort niet...

Kostte toen nieuw 250e , gaat voor een lage prijs weg omdat ze een andere wilt en elke euro is dus welkom ;)

Zal strx nog fotos maken

ER GAAT OOK ANDERE COVER OP !! http://cgi.ebay.de/Cover-Schale-LG-...yZ111073QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


Dus dan heb je het zonder krassen en zit het er splinternieuw uit voor ongeveer 10e :)


Komaan mensen tis een koopje :) wie eerst 85e excl biedt ,mag het hebben ! ( En nog 10e extra uitgeven via ebay ,dan heb je een perfect werkende gsm zonder krasjes !

-Ex!Tjen-

Legacy Member
nja, nieuw staat deze aan €129

bodje van €45incl

Big.loco.poco

Legacy Member
Genoteerd maar wacht ff nog af :) Maar is onder voorbehoud als zij ermee akkoord gaat ;)
Als deze nieuw 129e kost , dan nieuwe meeneemprijs : 75incl

Kunt ge ook link geven met als nieuwprijs 129e aub?

Bij Belcompany zagk het staan voor 149e...

-Ex!Tjen-

Legacy Member
bod ingetrokken.
men vrouwke heeft haar ogen op een andere hier gericht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan