Archief - [TK] LG GSM KG800 chocolate phone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

breugiek

Legacy Member
Zoals de titel al vermeld, een LG KG800 chocolate phone (black/zwart)

Aangekocht in April dit jaar in Mediamarkt, dus nog ruim in garantie.
Toestel is en ZEER goede staat! Enkel op de zilveren omranding van de touchpad zijn er 2 miniscule tikjes zilver af, maar dit is bijna niet te merken (maar ik zeg het er liever bij). GEEN krassen op het scherm, noch echt zichtbare krassen op de body (heeft steeds in bijhorend zakje van LG gezeten).

Komt met Doos, lader, oorjtes, manual en factuur! NP: € 249,00

Hierbij de specs:

Slider
- Dimension 95 x 48 x15.2 mm
- Weight 83 g
- Standard battery 800 MAh, Li-polymeer
- Standby time 200 u
- Talk time 3u en 20 min
- External display 176 x 220 pixels (2" TFT)
- GPRS ja
- Radio 900 / 1800 / 1900

Messaging: -
- MMS ja
- Predictive text input T9

Internet: -
- WAP versie 2.0
- Download/Save as support ja

Data connectivity: -
- USB ja
- Pc Sync ja

PIM: -
- Schedular ja
- Alarm ja
- Phonebook 1000 namen

Personnalization: -
- Wallpaper ja
- Screensaver ja
- Picture downloading ja
- Ringtone downloading ja
Advanced Features: -
- Java MIDP 2.0
- MIDI Polyfone beltonen 64
- Build-in Game 2
- Camera 1.3 MP CMOS camera, met 4x zoom
- Video Playback ja
- Voice Memo ja
- MP3 ja
- Bluetooth versie 1.2

Bieden vanaf € 75,00 exclusief, afhalen heeft voorrang op versturen (geen echte meeneem).
Boden onder de € 75,00 worden genegeerd, chit chat wordt gerapporteerd.

Staat ook te koop op 2de hands.be en in de vriendenkring.

Happy bidding!

*************___________________________**************
Ik behoud me het recht om te verkopen, om welke reden dan ook.
*************___________________________**************

Juve9le

Legacy Member
interesse in ruil met k800i? (met garantie & lichte gebruiksporen)

breugiek

Legacy Member
Ik heb ondertussen een bod via e-mail van € 80,00 via 2de hands.be. Die persoon komt vannamiddag kijken...
Ik houd jullie op de hoogte!

MarG

Legacy Member
85 euro indien batterij niet al te snel de geest geeft. Ik kan hem komen ophalen aangezien ik zelf van Schilde ben.

breugiek

Legacy Member
MarG zei:
85 euro indien batterij niet al te snel de geest geeft. Ik kan hem komen ophalen aangezien ik zelf van Schilde ben.

Sorry,
Toestel verkocht aan 2dehandser.be @ € 80,00...

Threath mag dicht.

Bedankt aan de bieders.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan