djdavy
Legacy Member
Recorder/player nog steeds in goeie werkende staat.
OPGELET : Je moet een extra duwtje geven tegen het schijfje bij invoer.
Uitwerpfunctie werkt nog perfect.
Misschien een kleinigheid ?
Is maximaal 10u gebruikt geweest om dj set op te nemen.
Coax Rec in
Opt Digital play out en rec in
Stereo Line out
Stereo Line in
foto
Doe een voorstel. Uiteraard enkel af te halen
OPGELET : Je moet een extra duwtje geven tegen het schijfje bij invoer.
Uitwerpfunctie werkt nog perfect.
Misschien een kleinigheid ?
Is maximaal 10u gebruikt geweest om dj set op te nemen.
Coax Rec in
Opt Digital play out en rec in
Stereo Line out
Stereo Line in
foto
Doe een voorstel. Uiteraard enkel af te halen