anthony8400
Legacy Member
Zoals de titel wel duidelijk maakt verkoop ik mijn Kenwood.
Ik doe deze weg omdat ik mijn auto verkocht heb, en ben dan natuurlijk niets meer met een autoradio
.
Deze is nog in een perfecte staat alsook nog onder garantie. Ik heb het aangekocht op 4 juli 2007, dus nog garantie tem 3 juli 2009.
Heb deze gekocht voor 123 EUR. Deze kost nog altijd evenveel in de winkel dus dat zegt wel genoeg denk ik zo.
Alles zit er nog bij, van de doos tot de plastiekjes en boekje.
Ik zou er toch nog graag een 100 EUR voor hebben, verzenden kan ofwel met kiala of met de post.
Voor meer info klik je hier: http://www.justkenwood.co.uk/stock01/kdcw534.asp
Ik doe deze weg omdat ik mijn auto verkocht heb, en ben dan natuurlijk niets meer met een autoradio
.Deze is nog in een perfecte staat alsook nog onder garantie. Ik heb het aangekocht op 4 juli 2007, dus nog garantie tem 3 juli 2009.
Heb deze gekocht voor 123 EUR. Deze kost nog altijd evenveel in de winkel dus dat zegt wel genoeg denk ik zo.
Alles zit er nog bij, van de doos tot de plastiekjes en boekje.
Ik zou er toch nog graag een 100 EUR voor hebben, verzenden kan ofwel met kiala of met de post.
Voor meer info klik je hier: http://www.justkenwood.co.uk/stock01/kdcw534.asp

